صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / درخواست کمانداران تیم ملی از داورزنی

درخواست کمانداران تیم ملی از داورزنی

در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی تیروکمان در مجموعه ورزشی انقلاب استان البرز جمعی از کمانداران خواستار حمایت ویژ ه وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی پیش از اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا شدند.

داورزنی

به‌ گزارش ‌ایسنا، در حاشیه برگزاری اردوی تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند در مجموعه ورزشی انقلاب استان البرز محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیروکمان و امیر غفرانی ، مدیر کل تربیت ‌بدنی استان البرز در جمع کمانداران حاضر شدند و پس از تجلیل از کمانداران حاضر در اردوی آماده سازی برای شرکت در مرحله سوم کاپ آسیا چین تایپه، جام جهانی آلمان و بازی‌های آسیایی جاکارتا، کمانداران خواستار حمایتهای ویژه‌ وزارت ورزش و جوانان از تیم‌ ‌ملی تیروکمان شدند.

در این مراسم زهرا نعمتی، اسماعیل عبادی و میلاد وزیری از داورزنی درخواست کردند که کمانداران را از لحاظ تجهیزات، امکانات و همچنین تهیه خوابگاه در سایت تیروکمان و بر پایی یک رستوران در سایت تیروکمان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

اسماعیل عبادی، اظهار کرد: از زمانی که شعبانی بهار در راس فدراسیون تیروکمان قرار گرفته است تلاش کرده است تا حمایت خوبی از کمانداران داشته باشد تا بتوانیم بدون دغدغه‌ در رقابتها حضور داشته باشیم. من از معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم با توجه به این که از نظر تجهیزات در مضیقه قرار داریم و فاقد خوابگاه در سایت تیروکمان هستیم، در این زمینه حمایت‌های ویژه‌ خود را داشته باشد تا بتوانیم در شرایط آرام و بدون دغدغه‌ای تمرینات خود را در سایت تیروکمان پیگیری کنیم.

همچنین زهرا نعمتی خواستار پرداخت حقوق کمانداران حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی شد و گفت‌: شرایط تیم‌ ‌ملی تیروکمان با سایر رشته‌ها متفاوت است و ما برای حضور هر چه قوی تر در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیاز به حمایت ویژه‌ وزارت ورزش و جوانان داریم تا بتوانیم در شرایط بهتری خود را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. ما مجبور هستیم برای آمادگی بهتر از صبح تا شب در اردوی آماده سازی حضور داشته باشیم و این مساله بدون تجهیزات و امکانات میسر نیست. من از وزارت ورزش و جوانان این درخواست را دارم که از خانواده‌ تیروکمان در آینده حمایت خوبی داشته باشد تا با وفاق ملی که ایجاد شده است بتوانیم بهترین نتیجه‌ را در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کنیم.

در ادامه‌ داورزنی، ضمن حمایت از کمانداران حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی ، خاطر نشان کرد: کمانداران بدون هیچ گونه دغدغه‌ و نگرانی تمرینات خود را ادامه‌ دهند و تلاش خواهیم کرد به موقع تجهیزات مورد نیاز را برای آنها تهیه کنیم و در سایت تیروکمان با کمک شعبانی بهار خوابگاه مناسبی را در اختیار آنها قرار دهیم. به‌ هر حال من این امیدواری را می‌دهم که شما کمانداران در شرایط آرام و بدون دغدغه‌ روند فعالیت‌های خود را دنبال کنید تا بتوانید در بازی‌های آسیایی جاکارتا به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنید.

همچنین  معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان این قول را به کمانداران داد که در بازی‌های آسیایی جاکارتا در کنار آنها حضور خواهد داشت و تماشاگر رقابت‌های آنها در بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهد بود تا کمانداران بتوانند با روحیه خوبی در این بازی‌ها حضور پیدا کنند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

داورزنی گفت‌: من امیدوارم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا شاهد مدال آوری تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.