صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / تجربه‌ای تکرار نشدنی برای من و خانواده‌ام اتفاق افتاد
تجربه‌ای تکرار نشدنی برای من و خانواده‌ام اتفاق افتاد

تجربه‌ای تکرار نشدنی برای من و خانواده‌ام اتفاق افتاد

‌دانشجوی دانشگاه هرمزگان موفق به کسب رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد شد.

 

‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، با بیان اینکه ‌واکنشم پس از دیدن رتبه خود حس خوشحالی و دیدن نتیجه تلاش‌هایم و یک‌قدم دیگر نزدیک شدن به آرزوهایم بود، بیان کرد: شب اعلام نتایج در خانه کنار خانواده‌ام بودم و زمانی که رتبه‌ام اعلام شد، همگی خوشحال شدیم. خوشحالی‌مان غیرقابل وصف بود و تجربه‌ای تکرار نشدنی برای من و خانواده‌ام اتفاق افتاد.

رتبه یک کنکور ارشد رشته منابع طبیعی در پاسخ به این سؤال که چه رشته‌ای را در مقطع ارشد برای ادامه تحصیل انتخاب کرده است، افزود: رشته علوم و مهندسی مرتع – گرایش گیاهان دارویی و صنعتی را مدنظر دارم.

وی اضافه کرد: در مقطع ارشد گیاهان دارویی دانشگاه تهران و اصفهان را انتخاب کرد‌ه‌ام و در مقاطع بالاتر تحصیل در دانشگاه‌های مطرح خارج از کشور در زمینه گیاهان دارویی را در برنامه خود دارم.

بلوردی با بیان اینکه انتظار چنین رتبه‌ای را داشته است، اظهار کرد: به خودم اعتماد داشتم که رتبه دو رقمی یا تک‌رقمی خواهم داشت چراکه روز کنکور با اعتمادبه‌نفس کامل و بدون هیچ‌گونه استرسی به سؤالات پاسخ دادم.

رتبه برتر کنکور ۹۷ در مورد پیشنهادها و توصیه‌هایی برای کنکوری‌ها، تصریح کرد: درس خواندن از روی عشق و علاقه، زدن تست‌های زیاد مربوط به هر درس و اینکه به جزوه تکیه نکنند و مبنای مطالعه آن‌ها کتاب باشد، از مهم‌ترین نکاتی است که برای موفقیت باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در ابتدا امید به خدا و در مرحله بعد تلاش و پشت‌کار بی‌وقفه و علاقه به تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشور رمز موفقیت او بوده است، تصریح کرد: هدفم برای آینده ادامه تحصیل برای تحقیق و پژوهش در مورد گیاهان دارویی و خدمت به کشور است.

بلوردی در مورد اهمیت رشته مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری و علاقه خود به این رشته تصریح کرد: با توجه به اینکه دستیابی به عناصر اصلی سلامت (فکری، روانی، جسمی‌) و حیات (اقتصادی، سیاسی، امنیتی‌) یک کشور لزوم توجه به منابع طبیعی است. از این رو توجه به این رشته برای شناخت، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهتر بیش از پیش احساس ‌می‌شود و من نیز روزبه‌روز علاقه بیشتری به این رشته پیدا می‌کردم و مسلماً وجود اساتید مهربان و دلسوز گروه منابع طبیعی دانشگاه هرمزگان، دکتر بذرافشان، دکتر حلی‌ساز، دکتر اسماعیل‌پور ومهندس بی نیاز در این علاقه‌مندی بسیار تأثیرگذار بودند که از همه آن‌ها بابت زحمات و تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم.

بلوردی در پایان با بیان اینکه تقریباً هرکسی که می‌دانست من کنکور رتبه یک شده‌ام درخواست شیرینی می‌کرد، گفت: از آنجا که زمان اعلام نتایج مصادف با ماه مبارک رمضان بود من از شیرینی دادن طفره می‌رفتم. البته بعد از ماه رمضان به هم‌کلاسی‌ها و اساتید شیرینی دادم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.