صفحه اصلی / استان ها / کرمان / با مدیرانی که در تصویب طرح‌ها و ارایه تسهیلات اقدامات کارشناسی نکنند برخورد جدی می‌شود
با مدیرانی که در تصویب طرح‌ها و ارایه تسهیلات اقدامات کارشناسی نکنند برخورد جدی می‌شود

سرپرست استانداری کرمان خطاب به مدیران هشدار داد

با مدیرانی که در تصویب طرح‌ها و ارایه تسهیلات اقدامات کارشناسی نکنند برخورد جدی می‌شود

سرپرست استانداری کرمان با تاکید برآنکه کارهای کارشناسی نشده باعث گرفتار شدن سرمایه‌گذاران و مردم می‌شود، گفت: راهکار درست مدیریتی این است که با مدیرانی که در تصویب طرح‌ها و ارایه تسهیلات اقدامات کارشناسی لازم را انجام نمی‌دهند، برخورد جدی و قانونی شود تا چنین مشکلاتی بوجود نیاید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، “محمدجواد فدایی” ظهر امروز پنجم تیرماه در کارگروه رفع موانع شهرستان شهربابک گفت: برای دریافت مجوزها به افراد پیگیر نیاز داریم، اما نباید افراد برای دریافت مجوز مدت‌های طولانی معطل شوند.

وی بر پیگیری مدیران برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: در این نشست مقرر شد که مسایل محیط زیست و تخصیص زمین معدن چاه فیروزه تا دو هفته آینده حل شود و در دو هفته آینده موضوع آب این معدن نیز مشخص شود.

سرپرست استانداری کرمان با بیان اینکه بانک‌ها نباید کارهای کارشناسی نشده انجام دهند، بیان کرد: کار نادرستی که برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌ها انجام داده‌اند باید اصلاح شود تا در آینده نیز با مشکلات مشابه روبرو نشویم.

وی با تاکید برآنکه کارهای کارشناسی نشده باعث گرفتار شدن سرمایه‌گذاران و مردم می‌شود، ادامه داد: راهکار درست مدیریتی این است که با مدیرانی که در تصویب طرح‌ها و ارایه تسهیلات اقدامات کارشناسی لازم را انجام نمی‌دهند، برخورد جدی و قانونی صورت گیرد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این جلسه به بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی پرداخته و راهکارهای برای رفع آنها پیشنهاد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.