صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هیرو: می‌خواهیم به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم

هیرو: می‌خواهیم به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد قصد دارند به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه صعود کنند.

نشست خبری فرناندو هیرو و آندرس اینیستا پیش از بازی با ایران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام جهانی روسیه فردا شب به مصاف مراکش می‌رود.

فرناندو هیرو در نشست خبری پیش از بازی گفت: هدف ما انجام یک بازی خوب است. می‌خواهیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به عنوان تیم  نخست به دور بعد صعود کنیم. بازی سختی پیش رو خواهیم  داشت. نمی‌دانیم مراکش با چه ترکیبی برابر ما قرارخواهد گرفت. ما باید به بازیکنانمان اعتماد داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ادامه اظهار کرد: مراکش تیم خطرناکی خواهد بود و حذفش از جام جهانی دلیلی بر بی‌خطر بودن این تیم نیست. ما باید آگاهانه برابر این تیم ظاهر شویم و حریف را دست کم نگیریم.

او افزود: ما باید به توانایی‌هایمان اعتراض داشته باشیم و به هدف‌مان فکر کنیم. ما یک تیم هستیم و همه باید حمله و دفاع کنیم. باید تیم حریف را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این تیم بازی مورد نظر خود را به نمایش بگذارد. باید خودمان را باور داشته باشیم و به فکر هدف حریف نباشیم.

هیرو درمورد وضعیت چمن ورزشگاه گفت: نگرانی در این  رابطه ندارم و وضعیت چمن فوق‌العاده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد صعود به مرحله یک هشتم نهایی گفت: به این موضوع فکر می‌کنیم و نمی‌توانم این را پنهان کنم. امیدوارم ۷ امتیازی شویم. با این حال ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

سرمربی اسپانیایی در پایان در مورد ایسکو گفت: او بازیکن توانمندی است و درسطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد. او مدت‌هاست در بهترین شرایط بازی می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.