صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / جیانی: برابر ایران در دریافت مشکل داشتیم
جیانی: برابر ایران در دریافت مشکل داشتیم

جیانی: برابر ایران در دریافت مشکل داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان با اشاره به جو سنگین سالن آزادی گفت: هرچند سفرهای طولانی انجام دادیم اما شرایط برای همه یکسان بود.

مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، آندره‌آ جیانی پس از قبول اولین شکست در هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال در نشست خبری پایان بازی درباره باخت ۳ بر ۲ بر ابر ایران گفت: در نشست خبری روز گذشته هم گفتم که امروز بازی سختی پیش رو داریم چرا که علاوه بر رویارویی با تیم قدرتمند ایران، با تماشاگران پرشور ایرانی نیز باید مبارزه می‌کردیم. برای اولین بار بود که در این شرایط بازی می‌کردیم و از نمایش خوب بازیکنانم خوشحالم.

او ادامه داد: پس از باخت در هر ست توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و در طول بازی به دنبال راه حل بودیم. عملکرد خوبی در پرش‌ها داشتیم اما تعداد اشتباهات‌مان زیاد بود و در دریافت‌ها نیز ضعیف عمل کردیم. هرچند از باخت ناراحتم اما از عملکرد بازیکنان در زمین راضی هستم. بازی در برابر تماشاگران زیاد همواره برای همه جالب است.

جیانی در پایان با انتقاد از سفرهای طولانی در طول برگزاری لیگ ملت‌های والیبال گفت: فکر می‌کنم که شیوه برگزاری مسابقه‌ها از طرفی به دلیل رویارویی با تیم‌های قدرتمند بسیار مفید بود و باعث افزایش تجربه می‌شد اما از طرف دیگر انجام سفرهای طولانی جای سوال دارد. این شیوه در صورتی درست است که تیم‌ها با توجه به رنکینگ‌شان سفر کنند و مهمان شوند اما شرایط در کل برای همه یکسان بود.

کاپیتان تیم ملی آلمان نیز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ایران بازی خوبی انجام داد اما از اینکه با وجود داشتن  فرصت پیروزی نتیجه را واگذار کردیم ناراحتم. در طول بازی جنگیدیم اما در دریافت‌ها مشکل داشتیم. تلاش کردیم در این سه بازی سطح کیفی‌مان را بالا ببریم ما تیم جوانی هستیم و برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. باید از تماشاگران ایرانی به خاطر به وجود آوردن این جو سنگین تشکر کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.