صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تلخ‌ترین جشن تولد مسی
تلخ‌ترین جشن تولد مسی

تلخ‌ترین جشن تولد مسی

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز تلخ‌ترین تولد خود را جشن می‌گیرد.

لیونل مسی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، لیونل مسی امروز (یک‌شنبه) در حالی ۳۱ ساله می‌شود که تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در بدترین شرایط خود قرار دارد. مهاجم بارسلونا عادت دارد تولدش را در تورنمنت‌های بزرگ جشن بگیرد اما هرگز در چنین شرایطی تولد نگرفته است چون کشورش در شرف حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد.

مسی در روسیه در بهترین شرایط خود قرار ندارد. ستاره آلبی سلسته در دو بازی تیمش مقابل ایسلند و کرواسی درخشش نداشت. در نخستین بازی پنالتی‌ را از دست داد که می‌توانست پیروزی آرژانتین را برابر ایسلند رقم بزند. در دومین بازی نیز کاملا محو شده بود. باید این موضوع را نیز ‌اضافه کرد که خانواده‌ مسی به روسیه سفر نکرده است و مهاجم آرژانتینی بدترین لحظات خود را بدون حمایت آن‌ها در حال سپری کردن است. امروز مسی ۳۱ سالگی‌اش را در تنهایی جشن خواهد گرفت و تنها به شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال نیجریه فکر خواهد کرد.

با وجود چنین شرایطی برونیتسی، محل اقامت تیم‌ ‌ملی آرژانتین در جام جهانی تولد مسی را جشن خواهد گرفت. شهروندان روسی یک جشن را به این منظور در نظر گرفته‌اند و از این شب لذت خواهند برد.

با این حال ستاره آرژانتینی چیزی از این  فستیوال نخواهد فهمید. احتمال دارد او تقاضای آرژانتین را برای شرکت در این مراسم نپذیرد و حتی ممکن است این جشن باعث آزار مسی نیز شود چون او در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. با این حال مسی می‌تواند در شب تولدش تنها یک آرزو داشته باشد؛ پیروزی برابر نیجریه و حذف نشدن از مرحله گروهی.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.