صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برگزاری نهمین نمایشگاه نوشیدنی ها و سومین نمایشگاه لبنیات و صنایع وابسته
برگزاری نهمین نمایشگاه نوشیدنی ها و سومین نمایشگاه لبنیات و صنایع وابسته

برگزاری نهمین نمایشگاه نوشیدنی ها و سومین نمایشگاه لبنیات و صنایع وابسته

نهمین نمایشگاه نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه لبنیات و صنایع وابسته به همت کانون انجمن های صنایع غذایی ایران از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به وظایف ذاتی خود به عنوان یک فراتشکل در حمایت از صنایع تولیدی مرتبط با صنایع غذایی، از طریق حذف واسطه ها و اتصال مستقیم عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان واقعی محصولات غذایی، برگزاری این نمایشگاه های را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصادنیوز، نمایشگاه های بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و لبنیات و صنایع وابسته امسال نیز از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ شهریور ماه در مساحتی به وسعت ۷ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت در این نمایشگاه این فرصت را در اختیار فعالان و صاحبنظران صنایع مرتبط با نوشیدنی ها و لبنیات قرار خواهد داد تا محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای خود را در حوزه های مرتبط از جمله مواد اولیه، بسته بندی، ماشین آلات و تاسیسات در سطح وسیعی عرضه کرده و از طریق تعامل با سایر فعالین حاضر در نمایشگاه با آخرین تکنولوژی های صنعت خود از نزدیک آشنا شوند. شرکت در این نمایشگاه ها همچنین فرصت گسترش روابط بین المللی و بازارهای صادراتی را در اختیار مشارکت کنندگان قرار خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.