صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۷ روستای باشت

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۷ روستای باشت

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای این شهرستان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شد.

آبرسانی غدیر

به گزارش کسب و کار نیوز، امین محمدی افزود: ۶۰۰ کیلومتر شبکه‌ توزیع و خط انتقال آب در روستاهای این شهرستان وجود دارد که از این میزان ۴۰ درصد فرسوده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای باشت با مشارکت و سرمایه‌گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت تصریح کرد: روستاهای آب کنارو، آهورک، خان احمد گشتاسب، برمامیون، ده شیخ و سرتیپ آباد از مزایای این طرح بهره‌ مند می‌شوند.

محمدی عنوان کرد: به این طرح ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اختصاص داده شده است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح ۳۷۰ خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت خاطرنشان کرد: این طرح در قالب حفر چاه، ۱۲کیلومتر خط انتقال، ۶ کیلومتر شبکه‌ توزیع و دو مخزن ۵۰۰ و ۱۰۰مترمکعبی اجرا خواهد شد.

محمدی بیان کرد: چهار مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت در مناطق مختلف شهرستان باشت در دست اجراست.

وی افزود: مجتمع آبرسانی برغون – گروس، تل مویزی ه آلاکان، پزین- تلخاب بیدک و آبرسانی به ۳۳ روستا از مهمترین طرح های در دست اجرا در این شهرستان است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد مجتمع یک هزار و ۳۴۳ نفر از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
 
 

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.