صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / کنستانتینوف: شبیه بازنده‌ها بازی کردیم
کنستانتینوف: شبیه بازنده‌ها بازی کردیم

کنستانتینوف: شبیه بازنده‌ها بازی کردیم

سرمربی تیم والیبال بلغارستان با اشاره به سطح پایین بازی تیمش برابر آلمان به خاطر اشتباهات بازیکنان دو تیم گفت: در چنین بازی‌هایی باید اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم.

پلامن کنستانتینوف

به گزارش کسب و کار نیوز، پس از پایان دیدار تیم‌های ملی آلمان و بلغارستان که با پیروزی ۳ بر ۲ آلمانی‌ها پایان یافت، پلامن کنستانتینوف درباره شکست در این بازی گفت: ما خوب جنگیدیم اما هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم تمرکزمان را از دست دادیم. آلمان با این پیروزی تعداد بردهایش را بیشتر از ما کرد و در جدول بالا رفت.

سرمربی بلغارستان ادامه داد: از اواخر ست چهارم نتوانستیم توانمان را نشان دهیم و همانند بازنده‌ها بازی می‌کردیم. فکر می‌کنم سطح بازی به خاطر اشتباهات بازیکنان دو تیم بسیار پایین بود.

کنستانتینوف در پایان گفت:‌ در ست پنجم هرچند بازی را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. ما شایسته پیروزی بودیم اما اتفاقاتی که نباید می‌افتاد ما را بازنده کرد. در چنین مسابقه‌هایی مهم‌ترین مساله این است که اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.

کاپیتان تیم ملی بلغارستان همچنین در این نشست گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هرچند خوب جنگیدیم اما در نهایت شکست خوردیم. نهایت تلاش‌مان را کردیم اما باید در لحظات حساس نیز خوب بود. باید در دو بازی بعدی برای برد بجنگیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.