صفحه اصلی / استان ها / زنجان / توهین در فضای مجازی، آسیب به کشور است

امام جمعه زنجان:

توهین در فضای مجازی، آسیب به کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رواج ناپسند توهین و تهمت در فضای مجازی از نکاتی است که باید به آن توجه شود؛ چرا که این اتهامات از گناهان کبیره است و به فضای کشور لطمه می‌زند.

امام جمعه زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله «علی خاتمی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به این‌که روز اول تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نامگذاری شده است، ‌گفت: این روز مصادف با سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است و خداوند در چندین آیه قرآن همواره اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه پیامبر را تبلیغ رسالت اعلام و بر آن تأکید می‌کند.

وی ادامه داد: هم‌چنین روز اول تیرماه مصادف با روز اصناف است و بارها در خصوص انصاف و وجدان داشتن در کسب و کار توصیه و عنوان شده که اگر کاسب‌ها انصاف را رعایت کنند، خداوند به روزی آن‌ها برکت می‌دهد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ۸ شوال سالروز تخریب قبور مطهر چهار امام معصوم در قبرستان بقیع و برخی اصحاب ایشان است. هم‌چنین انگلستان در طول تاریخ سعی داشته است با ایجاد فرقه‌های جدیدی نظیر وهابیت، اسلام را از بین ببرد که بزرگ‌ترین جنایتی که در این زمینه انجام داده، از بین بردن قبرستان بقیع و کشتار مسلمین در طول تاریخ از اقدامات شیطانی او بوده است.

خاتمی ادامه داد: ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ مصادف با ترور مقام معظم رهبری است که در آن زمان به‌عنوان امام جمعه تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی مشغول انجام وظیفه بودند. هم‌چنین در آن ایام چندین نفر برای اثبات بی‌کفایتی بنی‌صدر تلاش کردند و حساسیتی در جامعه ایجاد شد که گروه نفاق در ۳۰ خرداد با آغاز جنگ مسلحانه موجب کشتار تعداد زیادی از روحانیون و مردم شد که زمانی که مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر در حال ایراد سخنرانی بودند، به وسیله ضبط صوتی که بمبی در آن جاسازی شده بود، مورد سوء قصد قرار گرفتند و آسیب دیدند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در تاریخ ۷ تیرماه، شهید بهشتی به همراه ۷۲ تن از یاران انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند و به مقام شهادت رسیدند که معمار کبیر انقلاب همواره از دکتر بهشتی به نیکی یاد می‌کردند و یکی از خصلت‌های وی را تقوا می‌دانستند.

امام جمعه زنجان افزود: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر بار دیگر راه درست را به مردم نشان دادند و نقشه را تعیین کردند و یکی از راه‌های جلوگیری از توطئه‌های دشمن را پرهیز از اصراف و زیاده‌روی دانستند و همین‌طور که برای عموم روشن است، ایران همواره در صدر کشورهایی بوده است که مواد غذایی را هدر می‌داده است و از همین منظر توجه به این سخنان می‌تواند مفید واقع شود.

خاتمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم‌چنین در رابطه با شرکت و ضربه زدن به حقوق بشر توسط آمریکا بارها تذکراتی داشته است که وزیر خارجه آمریکا نیز اخیرا با بیان مطالبی صراحتا اعلام می‌کند که در هر مجمعی که صحبت از حقوق بشر باشد از آن مجمع خارج می‌شویم. دیدن تصاویر جنایت‌های آمریکا و جدا کردن فرزندان از مادران در آمریکا، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد اما آمریکایی‌ها با خباثت تمام فرزندان را از مادران مهاجر جدا می‌کنند و این جنایتکاران، شمرهای زمان هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.