صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فرد: به یونایتد برای قهرمانی و کسب افتخار کمک می‌کنم
فرد: به یونایتد برای قهرمانی و کسب افتخار کمک می‌کنم

فرد: به یونایتد برای قهرمانی و کسب افتخار کمک می‌کنم

خرید جدید منچستریونایتد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد و به هواداران یونایتد هم قول انجام بازی‌های خوب و قهرمانی داد.

فرد

به گزارش کسب و کار نیوز، منچستریونایتد اولین خرید تابستانی خودش را قطعی کرد و فرد برزیلی را به خدمت گرفت. این بازیکن که در عضویت تیم شاختاردونتسک قرار داشته مورد توجه منچسترسیتی نیز قرار گرفته بود ولی در نهایت با ۵۰ میلیون پوند راهی یونایتد شد.

فرد که الان همراه برزیل در روسیه به سر می‌برد با اجازه تیته پیوستنش به یونایتد را قطعی کرد و گفت: خیلی خوشحالم که فرصت بازی برای یونایتد را به دست آوردم. از نظر من منچستریونایتد یعنی عظمت. یونایتد باشگاه بزرگ با تاریخ پرافتخاری است و افتنخار می‌کنم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. وقتی بچه بودم زیاد این اسم را می‌شنیدم.همیشه در بازی‌های کامپیوتری یونایتد را انتخاب می‌کردم.

فرد در طول ۵ سال حضور در اوکراین ۶ قهرمانی به دست آورد ولی یونایتد چندان در کسب جام در لیگ موفق نبود. در همین رابطه هافبک برزیلی گفت: من می‌خواهم به یونایتد برای قهرمانی کمک کنم. در کنار بازیکنان و سرمربی می‌خواهم کمک کنم تا منچستریونایتد به افتخارات و قهرمانی‌های بزرگ دست یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.