صفحه اصلی / استان ها / همدان / بدهی ۲۲۰ میلیاردی جایگاه‌های CNG همدان به شرکت گاز

بدهی ۲۲۰ میلیاردی جایگاه‌های CNG همدان به شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مطالبات این شرکت از جایگاه‌های سوخت CNG 220 میلیارد ریال است، گفت: با وجود پیگیری‌های فراوان مطالبات شرکت گاز استان از جایگاه‌های CNG هنوز وصول نشده است.

عبدالله فیاض در گفت‎‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۴۲ جایگاه CNG در استان همدان، اظهارکرد: جایگاه‌های CNG در سال گذشته ۱۶۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند و هم‌اکنون مصرف متوسط روزانه این جایگاه‌ها ۳۶۰ هزار مترمکعب است.

وی تصریح کرد: مطالبات این شرکت از جایگاه‌های CNG ، ۲۲۰ میلیارد ریال است که ۱۴۰ میلیارد ریال آن مربوط به ۳ جایگاه شهرداری ملایر و نهاوند است.

فیاض با بیان اینکه تا پایان سال ۹۵ به ۱۹۰ کارگاه سفال در شهر لالجین گازرسانی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، تعداد کارگاه‌های سفال بهره‌مند از گاز طبیعی به ۳۷۵ واحد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با تمهیداتی که اخیراً برای افزایش برداشت گاز صورت گرفته، به کارگاه‌هایی که از سوخت مایع استفاده می‌کنند نیز گازرسانی صورت می‌گیرد و تعداد کارگاه‌های گازدار به ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از واگذاری ۴۵۹۲ اشتراک غیردائم در سال گذشته تا کنون خبر داد و یادآور شد: اجرای قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از گاز در یکم خرداد سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب و طی نامه‌‍‌ای توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که در این راستا تا کنون در شهرستان همدان ۲۷۶۷ مورد و در سطح استان ۴۵۹۲ اشتراک غیردائم واگذار شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.