صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / همایش ملی بررسی نقش رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سلامت برگزار می‌شود
همایش ملی بررسی نقش رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سلامت برگزار می‌شود

همایش ملی بررسی نقش رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سلامت برگزار می‌شود

همایش ملی بررسی نقش رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سلامت جامعه، نیمه مهر ماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، شناسایی ابعاد کاربری رسانه‌های دیجیتال در نظام سلامت و ترویج سبک زندگی سالم، بسترسازی جهت توسعه کاربری رسانه‌های دیجیتال در نظام سلامت و توسعه فرهنگ سلامت، بررسی تجارب ملی و بین‌المللی کاربری رسانه‌های دیجیتال در نظام سلامت و ارتقاء سلامت جامعه، حمایت همه جانبه از نشر مقالات، جهت‌گیری پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای نقش و کارکرد رسانه‌های دیجیتال سلامت‌محور و ایجاد نگاه جدید به فناوری‌های نوین در اجتماعی شدن سلامت، از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

این همایش در تاریخ ۱۵ مهرماه سال‌جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد و همه اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران حوزه رسانه‌های دیجیتال و سلامت می‌توانند با مراجعه با سایت همایش به آدرس اینترنتیwww.hdmc.ir نسبت به ارایه مقاله و یا دستاوردها و تجارب خود اقدام کنند.

بنابر اعلام ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، این جشنواره توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. امیرحسین اسدی ،دبیر علمی و محمد علی حجازی، دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، برگزاری این رویداد را عهده‌دار هستند.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.