سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / زنجان / هزینه در تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده
هزینه در تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده

هزینه در تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بزینه‌رود گفت: هزینه در بخش تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسین خانی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی، اظهار کرد: اهمیت ویژه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام از آنجا مشخص می‌شود که اولین آیات نازل شده به پیامبر اسلام با کلمه “اقرأ” شروع می‌شود، سیره عملی ائمه اطهار و احادیث فراوان در زمینه تعلیم و تربیت نشان از جایگاه ویژه تعلیم و تربیت در کمال انسان دارد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در سنین کودکی، نوجوانی و جوانی زمینه جسمی، روحی و ذهنی برای رویش استعدادها فراهم است، می‌توان با تکیه بر یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرای صحیح آن می‌توان تعلیم و تربیتی متعادل و متوازن طبق موازین اسلامی را شاهد بود.

وی با اشاره به مسابقات برگزار شده در این زمینه، افزود: مسابقات مختلف دانش آموزی در زمینه های قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری می‌تواند در رشد معنویت وکشف و پرورش استعدادهای نهفته آنان گامی موثر و تعیین‌کننده داشته باشد.

خانی خاطرنشان کرد: مسابقات چهارده‌گانه قرآن، عترت و نماز در منطقه بزینه‌رود با مشارکت ۲۷۷۱ نفر از دانش‌آموزان در سطح مدرسه، ۸۰۶ نفر در سطح منطقه‌ای و با اعزام ۱۱۵ نفر به مسابقات استانی برگزار شد و دانش‌آموزان این منطقه توانستند ۱۷رتبه اول تا سوم استانی را به خود اختصاص دهند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه‌رود، یادآور شد:   این مسابقات   از گسترده‌ترین مسابقات در منطقه بزینه‌رود است که مشارکت   ۶۲ درصدی دانش‌آموزان را در پی دارد و به صورت منظم و با برنامه‌ریزی گسترده و دقیق اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ترغیب و تشویق بهتر دانش‌آموزان و نیز در جهت عمل به شعار« حمایت از کالای ایرانی» در سال جاری ۳۸۰ نفراز دانش‌آموزان که در مرحله منطقه‌ای رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند تجلیل شدند و محصولات تولید ایران به عنوان یادبود به این نفرات اهداء شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.