صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / اشتغالزایی در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با تصویب ۲۰ طرح
اشتغالزایی در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با تصویب ۲۰ طرح

اشتغالزایی در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با تصویب ۲۰ طرح

‌مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان‌ گفت: 20 طرح اشتغالزایی در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان تصویب شده است.

صنایع دستی

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌آریا نارویی در جلسه رفع موانع و مشکلات طرح های متقاضی اخذ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری افزود: در این جلسه کلیه طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت تا با رفع موانع به مرحله پرداخت منجر شود.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی-عشایری با نرخ ۴ و ۶درصد در حال حاضر مورد استقبال بخش خصوصی قرار گرفته که اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار بخش خصوصی از لحظه معرفی طرح تا پرداخت تسهیلات حضور مستمر و موثری دارد.

وی گفت: با پیگیری‌های مستمری که انجام دادیم، پرداخت اینگونه تسهیلات سرعت خوبی گرفته و امیدواریم به پشتوانه این ظرفیت‌ها، زیرساخت‌های گردشگری هم در مناطق روستایی و هم در مناطق شهری ایجاد و اهداف این دستگاه تحقق یابد.

نارویی بیان کرد: نحوه مدیریت و نظارت بر روند صحیح هزینه تسهیلات جذب شده نیز از مهمترین وظایف حوزه سرمایه‌گذاری است و می‌توان خروجی موثری را به نمایش گذاشت‌.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۶ طرح از محل اشتغال روستایی و ۴ طرح از محل اشتغال فراگیر با عنوان مجموعه گردشگری معرفی شده است و از تمامی متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری بویژه در مناطق روستایی و عشایری را دارند، تقاضا می‌شود تا به منظور راهنمایی و مشاوره های لازم به دفتر معاونت سرمایه گذاری این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.