چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / میلاد وزیری: امیدوارم مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند تا در جاکارتا نتیجه بگیرم
میلاد وزیری: امیدوارم مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند تا در جاکارتا نتیجه بگیرم

پس از بازگشت به اردوی تیم ملی تیروکمان بعد از 4 سال

میلاد وزیری: امیدوارم مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند تا در جاکارتا نتیجه بگیرم

میلاد وزیری پس از حضور در اردوی تیم ملی تیروکمان گفت: امیدوارم مسوولان به وعده‌هایی که دادند عمل کنند تا به بهترین نتیجه ممکن در جاکارتا دست پیدا کنم.

میلاد وزیری

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از حضور در اردوی تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: بعد از ۴ سال دوری از تیم ملی امیدوارم مسوولان فدراسیون به وعده‌هایی که به من دادند، عمل کنند تا بتوانم در شرایط بسیار خوبی ابتدا در مرحله سوم کاپ آسیا چین تایپه و سپس بازیهای آسیایی جاکارتا شرکت کنم.

وی درباره وضعیت خود از نظر رکوردی گفت: امروز قرار است ۱۶ مرحله رکوردگیری به مدت ۱۰ روز در سایت تیروکمان از کمانداران ریکرو و کامپوند زنان و مردان انجام شود که در پایان این رکوردگیری نفرات اعزامی به چین تایپه و همچنین جاکارتا مشخص خواهند شد.

وزیری خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان و امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیروکمان داشتم شرایط خود را از نظر تامین منابع مالی، امکانات، تجهیزات، محل برگزاری اردوها و … برای آنها بازگو کردم و رییس فدراسیون به من وعده‌هایی داد که امیدوارم به وعده‌های خود پایبند باشند تا بدون دغدغه تمرینات خود را در اردوی تیم ملی پیگیری کنم. به هر صورت زمانی می‌توانم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنم که وعده‌های داده شده عملیاتی شود و فقط در حد وعده باقی نماند.

عضو تیم ملی تیروکمان افزود: من نزدیک ۲۰ سال است که تیر می‌زنم و حضور در مسابقات آسیایی و المپیک دیگر برای من یک رویا نیست. مهم این است که بتوانم از حضور خود در رویدادهای مهم بهترین نتیجه را کسب کنم. امیدوارم مسوولین فدراسیون حداقل‌هایی را که در نظر گرفتم برای من تامین کند تا در ادامه مسیر برای حضور در اردوی تیم ملی با مشکل خاصی مواجه نشوم.

وی ادامه داد: چون مدت زیادی از تیم ملی تیروکمان دور بودم و از تدارکات داخلی و برون مرزی کمتری برخوردار بودم برای ارتقای رکورد خود و حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا باید تلاش زیادی انجام دهم. البته مرحله سوم کاپ آسیا چین تایپه می‌تواند تدارکات خوبی برای ارزیابی خودم از نظر رکوردی و حضور در جاکارتا باشد.

وزیری در پایان اظهار کرد: رکوردم در آخرین رکوردگیری که در انتخابی تیم ملی بیرجند داشتم، ۶۶۳ بود که متاسفانه به دلیل دور بودن از اردوهای تیم ملی رکورد ثابتی نداشتم. امیدوارم در ۱۶ مرحله رکوردگیری که از امروز در سایت تیروکمان شروع می‌شود و تا ۳۰ خرداد ادامه خواهد داشت، رکورد خود را ارتقاء ببخشم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.