صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / طرح دوباره لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش درمجلس

معاون ساماندهی امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد

طرح دوباره لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش درمجلس

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مطرح شدن دوباره لایحه "تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش" در نیمه تیرماه در صحن مجلس خبر داد.

تندگویان و سالاری

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آخرین تصمیم مجلس شورای اسلامی لایحه تفکیک سه وزارت خانه صنعت و معدن، وزارت راه و شهرسازی و وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون تغییر ساختار رأی نیاورده، البته مشکل رأی نیاوردن این لایحه، وزارت ورزش و جوانان نبوده است.

وی با اشاره به پیگیری دولت برای مطرح شدن دوباره این لایحه در مجلس افزود: دولت باید مطرح شدن مجدد دوباره موضوع لایحه تفکیک را پیگیری می‌کرد تا موضوع به صحن بیاید که این کار را انجام داده  و مکاتبه آن نیز انجام شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آخرین اقدامات و پیگیری‌های معاونت ساماندهی جوانان درباره این لایحه اظهار کرد:  بر اساس آخرین پیگیری که انجام دادم، گفته شده است که در نیمه تیر ماه این لایحه بار دیگر به صحن می‌آید و مطرح می‌شود و این بار نیز سرانجام لایحه به این بستگی دارد که  نمایندگان چه طور به آن رای بدهند.

تندگویان در ادامه تصریح کرد: بعد از این که این لایحه در کمیسیون تغییر ساختار رد شد، اگر دولت آن را  پیگیری نمی‌کرد این لایحه به بایگانی مجلس می‌رفت و از دستور خارج می‌شد. با توجه به نامه‌ای که معاونت پارلمانی دولت به مجلس زد و تاکید دولت روی این لایحه، مجلس موظف است که لایحه را دوباره به صحن بیاورد. اگر نمایندگان با کلیات این لایحه موافقت کنند و وارد جزییات شوند بحث جوانان هم دوباره مطرح می‌شود،  اما اگر بار دیگر کلیات رد شود ما هم از دستور مجلس خارج می شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.