صفحه اصلی / استان ها / البرز / نوای کبریایی فطر در آسمان کرج طنین‌انداز شد
نوای کبریایی فطر در آسمان کرج طنین‌انداز شد

نوای کبریایی فطر در آسمان کرج طنین‌انداز شد

امام جمعه کرج اقدامات انجام شده برای اشتغال البرز را ناکافی دانست و گفت: البرز ظرفیت‌های زیادی دارد و برای توسعه به مطالبه‌گری از مسئولان کشور نیازمند است.

اقامه نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید «محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: یکی از اعمال روز عید کمک به نیازمندان است، عید فطر روز وحدت مسلمین است.

حسینی همدانی در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: اگرچه اقتصاد کشور مشکلاتی دارد اما دشمنان سعی دارند وضعیت را بد جلوه داه  و با اعمال تحریم سعی در فشار مضاعف بر ملت ایران دارند.

وی با بیان این‌که ایران با وجود تحریم خود را در دنیا مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: برخی با اقداماتی که انجام می‌دهند برای کشور مشکلاتی ایجاد می‌کنند، یکی از این اقدامات FATF است که جز ضرر چیزی ندارد.

امام جمعه کرج افزود: آمریکایی‌ها معتقدند این موضوع می‌تواند برای فشار مضاعف به ایران کاربرد داشته باشد اما برخی خیال می‌کنند در وضعیت بانک‌ها گره‌گشایی می‌شود.

وی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم مردم و کشور را وارد فاز جدیدی از چالش نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز راه نجات کشور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای رسیدن به این هدف به مسئولان انقلابی و کاردان نیاز داریم.

حسینی همدانی در ادامه اقدامات انجام شده برای اشتغال البرز را ناکافی دانست و گفت: البرز ظرفیت‌های زیادی دارد و برای توسعه به مطالبه‌گری از مسئولان کشور نیازمند است.

وی بخش زیادی از مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت دانست و افزود: در نظر گرفتن مکان برای اعتراض مردم سخن بیهوده‌ای است چون اگر کارها به‌درستی انجام شود کسی معترض نخواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.