صفحه اصلی / استان ها / گیلان / نمایندگان مجلس کشور را دچار بحران «FATF» نکنند

امام جمعه رشت:

نمایندگان مجلس کشور را دچار بحران «FATF» نکنند

امام جمعه رشت گفت: طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و گفت: نمایندگان مجلس با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

امام جمعه رشت

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله «رسول فلاحتی»، امام جمعه رشت در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) رشت ماه رمضان را ماه رحمت الهی دانست و اظهار کرد: عمر انسان به سرعت می گذرد و کسی سعادتمند خواهد شد که از خداوند اطاعت کند.

وی با بیان این‌که انسان به وسیله تقوا به سعادت دنیا و آخرت می رسد، گفت: اگر در انجام کارها رضای الهی را مد نظر قرار دهیم به سرانجام مقصود خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: روز شهادت مرد برجسته حوزه علم و عرفان به ما یادآوری می کند که قدردان اساتید باشیم و جایگاه آنان را گرامی بداریم.

امام جمعه رشت، در ادامه توجه قوه مقننه به طرح «FATF» را خواستار شد و خاطرنشان کرد: آمریکا از سال ۲۰۰۱ این طرح را مطرح کرده، در حالی که مبارزه با پولشویی در ایران پیش‌تر آغاز شده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

وی طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند تا جریان ۲۰۳۰ رغم نخورد.

فلاحتی، با اشاره به زد و بندهای مالی آمریکا در جهان، یادآور شد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی می خواهند از طریق «FATF» به ما ضربه بزنند، از این‌رو نمایندگان با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.