صفحه اصلی / استان ها / کرمان / قرارداد FATF برای کشور خطرساز است
قرارداد FATF  برای کشور خطرساز است

امام جمعه رفسنجان:

قرارداد FATF برای کشور خطرساز است

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی و عمومی دارد، گفت: قرارداد FATF برای کشور بسیار خطرساز است و همه مردم باید در این‌باره مطالبه داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام «عباس رمضانی‌پور» صبح امروز ۲۵ خرداد ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رفسنجان با تبریک این عید سعید، اظهار کرد: اتحاد همه مسئولان در شهرستان برای مطالبه‌گری حق قانونی و شرعی  و اخلاقی مردم جدیت بیشتری را می‌طلبد.

وی اولویت‌سنجی امور را مورد تأکید قرار داد و افزود: در بحث کارهای خدماتی و اجرایی که قرار است در شهرستان صورت بگیرد شایسته است که اولویت‌بندی و اولویت‌سنجی در نظر گرفته شود. در این زمینه شورای شهر و شهردار که کارهای خدماتی خوبی انجام می‌دهند بر اساس اولویت پیش بروند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: نماینده و فرماندار در استان و کشور به جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند و شغل باید در انظار مردم ملموس باشد.

رمضانی افزود: پیگیری برای آسیب و آفتی که دامنگیر محصول کشاورزی رفسنجان شده نباید به تأخیر بیفتد تا مردم انگیزه دارند باید جدیت به خرج داده شود تا بحث وام‌ها و بلاعوض‌ها و کمک‌های دیگر در این راستا به خوبی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی و عمومی دارد، گفت: قرارداد FATF برای کشور بسیار خطرساز است و همه مردم باید در این خصوص مطالبه داشته باشند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مطالبه ما این است که مملکت را نفروشید، دشمن به‌دنبال نفوذ بوده، هست و خواهد بود و مسأله این قرارداد برای کشورمان بسیار خطرساز است که همه مردم باید مطالبه داشته باشید و از نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به این مصوبه رأی ندهد.

وی با اشاره به ساخت مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان، خاطرنشان کرد: با شرایط بد مالی سال گذشته قریب به ۱۰۰۰ متر سقف زده شده و حصارها و تغییراتی که انجام شده به‌وسیله کمک‌های مردم انجام شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.