صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فان مارویک:‌ مثل عربستان با ترس بازی نخواهیم کرد
فان مارویک:‌ مثل عربستان با ترس بازی نخواهیم کرد

فان مارویک:‌ مثل عربستان با ترس بازی نخواهیم کرد

سرمربی استرالیا می‌گوید تیمش مانند نمایش تیم ملی فوتبال عربستان مقابل روسیه بازی نخواهند کرد و شجاعانه به مصاف فرانسه می‌روند.

فان مارویک

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکسپرس، تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، فردا (شنبه) در اولین بازی جام جهانی خود به مصاف تیم مدعی فرانسه می‌رود.

 برت فان مارویک، سرمربی هلندی استرالیا در نشست خبری خود، در پاسخ به سوالی درباره شکست عربستان برابر روسیه، گفت‌:  می‌دانستم که قرار است چنین سوالی از من کنید ولی در حال‌ حاضر من سرمربی استرالیا هستم و دیگر سرمربی عربستان نیستم. قرار نیست مثل عربستان بازی کنیم. آنها از شکست ترسیدند و با ترس بازی کردند و نتیجه‌اش همانی شد که دیدید.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: درست است که برابر یک تیم مدعی بازی می‌کنیم و فرانسه یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی است ولی این دلیل نمی‌شود که از مقابله با فرانسه بترسیم. می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا باشیم و بتوانیم در این مسابقه برابر یک تیم با کیفیت خودمان را بسنجیم و ببینیم با فوتبال روز دنیا چقدر فاصله داریم. من به بازیکنانم امیدوارم و انتظار دارم که نمایش خوبی را از آنها ببینم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.