صفحه اصلی / استان ها / البرز / مراکز ترک اعتیاد کمالشهر دیوار به دیوار مدارس قرار گرفته‌اند

رئیس شورای شهرستان کرج:

مراکز ترک اعتیاد کمالشهر دیوار به دیوار مدارس قرار گرفته‌اند

رئیس شورای شهرستان کرج با انتقاد از تعداد بالای مراکز ترک اعتیاد در کمالشهر گفت: برخی از این مراکز دیوار به دیوار مدارس پسرانه و دخترانه هستند.

آغاز به کار مرکز ترک اعتیاد اخوان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین قهرمان‌پرور در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان البرز که امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد در باشگاه میلاد کرج برگزار شد گفت: در آینده نزدیک که تابستان را پیش رو داریم طبق سنوات گذشته قطعی آب در برخی مناطق شهرستان ممکن است مشکل ساز شود؛ بنابراین لازم است قبل از اینکه افت فشار  و قطع آب مانند سال گذشته در کمالشهر، محمدشهر و گرمدره منجر به تجمع جمعیت شود تدابیری برای آن اندیشیده شود.

قهرمان‌پرور در خصوص وضعیت برق شهرستان کرج نیز خاطرنشان کرد: ما در زمینه برق در غرب شهرستان با معضل روبرو هستیم؛ یک هفته‌ای است که با قطعی بیش از پنج ساعت در کمالشهر، بخشی از حصارک بالا، شهرک کمالیه و قسمتی از ماهدشت روبرو هستیم و لازم است تذکرات لازم داده شود تا این معضل رفع شود.

وی به وضعیت اجتماعی شهرستان نیز اشاره و اظهار کرد: ۷۰  تا ۷۵ مرکز ترک اعتیاد در استان البرز وجود دارد که ۴۵ مورد آن در کمالشهر مستقر شده و این موضوع برای کمالشهر مشکلات امنیتی ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهرستان کرج خاطرنشان کرد: بیش از پنج تا شش مورد خودکشی ناشی از همین کمپ‌های ترک اعتیاد در کمالشهر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: اگر نسبت سرانه جمعیت در کمالشهر را محاسبه کنیم این منطقه به چهار و حداکثر ۱۰ مرکز ترک اعتیاد نیاز دارد اما ۴۵ مجوز از طرف بهزیستی برای کمپ‌های ترک اعتیاد در کمالشهر صادر شده که برخی از این کمپ‌ها دیوار به دیوار مدارس پسرانه و دخترانه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.