سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / متن نامه تشکر منصور حسینی از علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران
متن نامه تشکر منصور حسینی از علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

نامه تشکر منصور حسینی

متن نامه تشکر منصور حسینی از علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

بدنبال پذیرش استعفای سیدمنصور حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران توسط علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، متنی از سوی منصور حسینی خطاب به آقای فاضلی ارسال شد.

بدنبال پذیرش استعفای سیدمنصور حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران توسط علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، متنی از سوی منصور حسینی خطاب به آقای فاضلی ارسال شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ؛ متن مذکور به شرح زیر است: برادرعزیزم جناب آقای فاضلی ریاست محترم اتاق اصناف ایران با سلام و احترام؛ دوران همکاری رسمی و غیررسمی ام با شما تا این لحظه نزدیک به ۲۸ سال به طول انجامیده که این نشان از پیوستگی عمیق عاطفی میان من و شما و پایداری نگاه مشترکمان نسبت به مسایل فرهنگی و اجتماعی اصناف بوده است. دغدغه اینجانب در طول فعالیتم در حوزه فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران بر اساس آنچه که تایید و تاکید کردید، پایه گذاری بستر وسیع و تاسیس نهادهای فرهنگی و ایجاد ساختاری منسجم و متمرکز برای تقویت مسوولیت اجتماعی بوده و با استعانت از حضرت حق ریل گذاری و گامهای اساسی و خوبی برداشته شد تا انشالله آیندگان با تقویت و تشدید فعالیتها اهداف مهم این حوزه را عملیاتی و محقق نمایند. همانگونه که مستحضرید کلیدواژه و جانمایه فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال های گذشته و محورهای تعیین شده در برنامه اقتصاد مقاومتی توجه به مسایل فرهنگی است و باور حمایت از کالای ایرانی جز با انجام اقدامی فراگیر و عمیق در حوزه فرهنگی اصناف برای تولید کالا و ارایه خدمات باکیفیت ایرانی ممکن نیست. اصناف باید به این باور دست یابند که می توانند بهترین کالاها را متناسب با فرهنگ ملی – اسلامی کشورمان تولید کنند، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارایه نمایند و پایه های اقتدار اقتصادی کشور را تقویت و تحکیم نمایند. راه حل بساری از مشکلات و مسایل حوزه اصناف به اعتقاد کارشناسان اقتصادی و فرهنگی توجه به امور فرهنگی است و امیدوارم این باور در آتی نیز در مدیریت اتاق اصناف مورد توجه و عنایت قرار گیرد. برای شما و هیات رییسه محترم اتاق اصناف ایران و به خصوص همه همکاران عزیزم در معاونت فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران که با همه مساعی و حمایتهای خود باعث شدند گامهای خوبی برداشته شود، بهترین ها را آرزو دارم و از خداوند منان سربلندی ایران عزیزو بهروزی ملت بزرگ ایران به خصوص جامعه صنفی کشور را مسالت دارم. سلامت و سربلندباشید.

همچنین مطالعه کنید:

تعطیل کردن روزهای پنجشنبه یک «خودتحریمی» بزرگ است

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.