صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / فرماندار: پخش زنده بازی‌های جام جهانی در پارک های اراک منعی ندارد
فرماندار: پخش زنده بازی‌های جام جهانی در پارک های اراک منعی ندارد

فرماندار: پخش زنده بازی‌های جام جهانی در پارک های اراک منعی ندارد

​فرماندار اراک گفت: پخش زنده بازی‌های جام جهانی در پارک ها منعی ندارد.

جام جهانی 2018

حسین بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: پخش مسابقات جام جهانی در فضای خانوادگی و صمیمی در پارک‌ها ایجاد کننده نشاط در جامعه است.

وی افزود: ما با هر نوع نشاط موجهی موافق هستیم و به طور کلی مشکلی از بابت پخش بازی‌های جام جهانی در پارک ها وجود ندارد و ما هم تلاش می‌کنیم تا امنیت را به طور کامل برای شهروندان عزیز برقرار کنیم.

وی افزود: ما فرهنگ جامعه و مردم را آن‌قدر بالا می‌دانیم که اطمینان داریم با پخش بازی‌های جام جهانی در پارک و حتی باخت تیم ملی  مشکل خاصی  پیش نخواهد آمد. کما اینکه سال‌های قبل هم بعد از بازی‌ها و مسابقات ملی مردم به خیابان‌ها می آمدند و به شادی می‌پرداختند که ما هم در جمع آنها حضور پیدا می‌کردیم.

فرماندار اراک در خصوص پخش بازی سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی نیز گفت: پخش بازی سایر تیم‌ها به درخواست شهرداری و نظم اجتماعی در سایر بازی‌ها بستگی دارد که در کل در این مورد هم منع و مخالفتی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک این برنامه را در هر پارکی اجرا کند و مراتب را به ما اعلام کند، جهت برقراری امنیت آن اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است، حمید کربلایی حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نیز در این باره گفت: از آنجا که تعیین تکلیف مجوز اجرای این برنامه به طول انجامید، مهیا کردن تجهیزات و کارشناس لازم برای این برنامه قدری مشکل است چراکه این سازمان فاقد تلویزیون مناسب برای اینکار است، اما پیگیری لازم در این خصوص در حال انجام است و امید است که این مهم به سرانجام برسد.

به گفته وی، در صورت مهیا شدن تجهیزات، این برنامه در قالب پخش زنده مسابقات جام جهانی فوتبال و گفتگوی کارشناسی در بین دو نیمه و اجرای برنامه های جانبی در پارک ملت اجرایی خواهد شد.

اولین بازی ایران در جام جهانی فوتبال روز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.