چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رنار: حضور در جام جهانی برای ما افتخار بزرگی است
رنار: حضور در جام جهانی برای ما افتخار بزرگی است

گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه

رنار: حضور در جام جهانی برای ما افتخار بزرگی است

اروه رنار می‌گوید حضور در جام جهانی برای مراکش افتخار بزرگی است و می‌خواهند فردا این مهمانی بزرگ را تا جایی که می‌توانند جشن بگیرند.

هاروه رنارد  سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش

به گزارش کسب و کار نیوز، اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران حاضر شد و اظهار کرد: برای ما افتخاری است که در این جام حضور داریم. خوشحالم که در این نشست همراه با کاپیتان تیمم حضور یافتم.

او ادامه داد: بسیاری از طرفداران مراکش فردا در استادیوم حاضر خواهند بود تا از تیم ما حمایت کنند. این افتخاری برای فوتبال مراکش و آن‌ها خواهد بود. امیدواریم بتوانیم تا جایی که امکان دارد این مهمانی بزرگ را جشن بگیریم.

سرمربی مراکش درباره باخت یکی از دو تیم ایران و مراکش در دیدار فردا گفت:‌ این پاسخ خیلی ساده خواهد بود. در رتبه‌بندی فیفا هر سه تیم اسپانیا، پرتغال و ایران بالاتر از ما قرار دارند. ما خودمان را برای مسابقه با ایران آماده کرده‌ایم. همچنین آماده تقابل با اسپانیا و پرتغال نیز هستیم. دیدار با ایران فرقی با مصاف با پرتغال و اسپانیا ندارد و ما باید با قدرت در هر سه دیدار به میدان برویم. امتیاز هر کدام از این دیدارها سه امتیاز خواهد بود و فرقی با هم نخواهد داشت.

رنار اضافه کرد: مهم این است که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم. زمانی که شما رقیبی همانند اسپانیا داشته باشید، کار را برای شما سخت می‌کند اما ما نیز بازیکنان خوبی داریم. برای ما لازم است که تمام تلاش خود را در مرحله گروهی به کار بگیریم.

وی درباره مدیریت کردن تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: من کارم را ۲۰ سال پیش آغاز کردم. زمانی که آخرین بار مراکش توانسته بود به جام جهانی صعود کند در گروه چهارم و همراه با فرانسه حضور داشت. من سال‌ها کار کردم و می‌دانم که گاهی اوقات تلاش ما با پیروزی همراه است و گاهی اوقات نیز شکست خواهیم خورد. این واقعیت فوتبال است. زمانی که ما توانستیم مجوز حضور در جام جهانی روسیه را بگیریم خوشحال بودیم و حالا باید از لحظاتی که در اینجا حضور داریم لذت ببریم. نباید فشار زیادی را احساس کنیم و مدیریت کردن آن بر عهده همه خواهد بود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.