صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / تا ۲۷ خرداد؛تمدید مهلت ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ

تا ۲۷ خرداد؛تمدید مهلت ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ

ثبت‌نام برای حضور استارتاپها در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تا روز یکشنبه ۲۷ خردادماه جاری تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، ثبت‌نام برای حضور استارتاپها در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تا روز یکشنبه ۲۷ خردادماه جاری تمدید شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اعلام این خبر تاکید کرد:، امسال نیز طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده متقاضیان سالن الکام استارز رکورد تازه‌ای به ثبت رساندند و تا پایان مهلت ثبت‌نام ۶۴۰ استارتاپ در دو بخش گیمز و استارتاپ ها اقدام به ثبت‌نام کردند.

از میان ثبت‌نام کنندگان بیشترین تقاضا در میان غرفه‌های ۱۲ متری دیده می‌شود و پس از آن با اختلاف کم غرفه‌های استاندارد قرار دارد.

استان تهران با ۴۷۰ استارتاپ در صدر جدول قرار دارد و پس از آن دو استان البرز و خراسان رضوی با ۲۲ استارتاپ و استان اصفهان با ۲۰ استارتاپ در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
این در حالی است که با به پایان رسیدن مهلت ثبت‌نام (۲۲ خرداد)، همچنان تعدادی از استارتاپ های جامانده تمایل به ثبت‌نام دارند و به همین جهت کمیته اجرایی الکامپ بیست و چهارم برای ۵ روز امکان ثبت‌نام را برای این گروه از کسب‌وکارهای نوپا فراهم ساخته است.
استارتاپ ها می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۷ خردادماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت http://elecom-stars.com/ اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.