صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برگزاری اولین نمایشگاه اسب و حیوانات همزیست و فرآورده ها با هزینه شخصی
برگزاری اولین نمایشگاه اسب و حیوانات همزیست و فرآورده ها با هزینه شخصی

برگزاری اولین نمایشگاه اسب و حیوانات همزیست و فرآورده ها با هزینه شخصی

مدیر بخش هنری نمایشگاه اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها اعلام کرد که سطح برگزاری این نمایشگاه درمقایسه با نمایشگاه‌های بین‌المللی کاملا حرفه‌ای است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، ولاشجردی فراهانی با بیان مطلب فوق افزود: در این نمایشگاه آثاری دربخش نقاشی و حجم به معرض نمایش در می‌آید؛ آثاری از حجم که با استفاده از ضایعات اتومبیل و در ابعاد یک متر در یک متر به نمایش گذاشته می‌شود که بسیار دیدنی بوده و بازدید چنین آثاری برای مردم جذاب و تاثیرگذار است.

وی با تاکید براینکه این نمایشگاه با هزینه شخصی برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما ایمان داریم که این نمایشگاه زمینه‌ای است تا بستر حضور افراد خلاق و صاحب ایده را فراهم خواهد کرد.

مدیر بخش هنری نمایشگاه اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها تصریح کرد: شاید از میان بازدیدکنندگان، هنرمندانی درآینده به عرصه هنر کشور اضافه شوند که اتفاقی جذاب را در دنیا رقم بزنند و بیشترین هدف ما این است که زمینه حضور استعدادها را در خلق آثار هنری کشور افزایش دهیم.

برنامه‌ریزی لازم برای حضور بازدیدکنندگان خارجی

وی درباره پیش‌بینی بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه نیز اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای حضور بازدیدکنندگان خارجی انجام شده و تلاش ما این است که مدعوینی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند از بخش اثار هنری نیز بازدید داشته باشند و بتوان افراد را به نوعی ترغیب کرد تا اثار فاخر عرضه شده به فروش برسند و درآمدی ایجاد شود که به اقتصاد هنر کمک کند.

ولاشجردی فراهانی عنوان کرد: اقتصاد هنر کشور معطوف به افرادی خاص شده است و تلاش ما براین است که در سطح سایر هنرمندان گسترده شود.

وی فضای برگزاری بخش هنری نمایشگاه را برای آثار حدود ۴۰۰ متر اعلام کرد و افزود:‌ با احتساب فضایی که در راهروها و دید باز برای بازدید در نظر گرفته شده، حدود ۲۰۰۰ متر فضا برای بخش هنری نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

مدیر بخش هنری نمایشگاه اسب، حیوانات همزیست و فرآورده‌ها افزود: نمایش هر اثر آثار دیگر را تحت تاثیر منفی قرار نمی‌دهد و فضای پیرامون هر اثر نیز به گونه‌ای در نظر گرفته شده که امنیت آثار نیز لحاظ شود و تلاش براین است که با احترامی که برای افراد و بازدیدکنندگان قائل هستیم ،موضوعاتی امنیتی و حمایتی از اثار هنری نیز به درستی رعایت شود.

وی همچنین گفت:‌ حمایت از اثار هنری ایرانی در زمینه اسب و حیوانات همزیست مهمترین هدفی است که از برگزاری بخش هنری نمایشگاه پیش رودر نظر گرفته شده و آثار هنرمندانی از شهرهای اصفهان، یزد، مشهد،تهران و سایر شهرها دراین نمایشگاه عرضه خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.