صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ام‌باپه: ۱۰۰ درصد آماده ام
ام‌باپه: ۱۰۰ درصد آماده ام

ام‌باپه: ۱۰۰ درصد آماده ام

ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه از آمادگی کامل خود برای حضور در دیدار نخست تیمش در جام جهانی سخن به میان آورد.

کیلیان ام باپه

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل ازمارکا، کیلیان ام‌باپه، یکی از  امیدهای تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه برای درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

این بازیکن جوان که توانست سال قبل عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا را به دست آورد با وجود آسیب‌دیدگی که اخیرا داشت به مرز آمادگی کامل رسیده و آماده درخشش در دیدار نخست برابر استرالیا است.

او اظهار کرد: ۱۰۰ درصد آماده‌ام تا در دیدار نخست برابر استرالیا به میدان روم. امیدوارم که در دیدار نخست بتوانیم به پیروزی برسیم تا با روحیه خوبی در ادامه ظاهر شویم.

ام باپه درباره اخراج لوپتگی از  هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا، گفت‌: فکر نمی‌کنم  که تغییری در بازیکنان اسپانیا و سبک بازی این تیم به وجود آید. اسپانیا تیم بسیار با تجربه‌ای است  و به پیروزی عادت کرده است. در این تیم بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند  که می‌توانند  شرایط موجود را اداره کنند.

این بازیکن جوان فرانسوی در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: از نظر من اسپانیا به همراه آلمان و برزیل شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. ما یک گام از  آنها عقب تر هستیم. البته در جام جهانی باید منتظر تیم‌های  شگفتی ساز بود و نمی‌تواند  چیزی را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.