صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعتراف جالب نیمار درباره ارزش قراردادش با پاری سن ژرمن
اعتراف جالب نیمار درباره ارزش قراردادش با پاری سن ژرمن

اعتراف جالب نیمار درباره ارزش قراردادش با پاری سن ژرمن

مهاجم پاری سن ژرمن هرگز برای امضای قرارداد با خود ۲۲۲ میلیون یوور هزینه نمی کرد.

نیمار

‌به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن تابستان سال گذشته برای امضای قرارداد با نیمار ۲۲۲ میلیون یورو هزینه کرد. مهاجم برزیلی در این باره به سایت آلمانی ‌اسپوکس گفت‌: به این رقم و گران‌ترین بازیکن جهان بودن افتخار نمی‌کنم. این تنها یک مبلغ است. من هرگز برای خودم چنین هزینه ای نمی‌کردم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در جام جهانی گذشته در مرحله نیمه نهایی با نتیجه‌ عجیب هفت بر یک مغلوب آلمان شد. نیمار این بازی را به علت آسیب‌دیدگی از دست داد. مهاجم سلسائو در این باره گفت‌: اگر من در زمین حضور داشتم نتیجه‌ متفاوت بود. با این حال این اتفاق افتاده است و باید آن را پذیرفت. با وجود این، درکش سخت است. یک شکست سنگین برای همه برزیلی‌ها بود. برای من نیز این چنین بود  چون نمی‌توانستم جزئی از تیم خود باشم. گذشته‌ها، گذشته است و اکنون فرصت داریم خاطره جام جهانی قبلی را پاک کنیم.

ستاره برزیلی اکنون تنها تمرکزش روی بازی‌های جام جهانی است. او در مورد اشتباه‌هایش در طول زندگی اظهار کرد: اشتباه‌های زیادی کرده‌ام و نمی‌توانم یکی از آنها را انتخاب  کنم. با این حال از آنها درس گرفتم و خیلی از آنها دیگر رخ نمی دهد. از طرفی از این اشتباه‌ها پشیمان هستم و نمی‌خواهم هرگز دوباره اتفاق بیافتد. اوایل خیلی عصبانی می شدم اما با گذشت زمان فهمیدم اشتباه کردن در یک دوره خاص عادی است. این قضیه شما را می‌تواند بزرگ کند و انسان جایز الخطا است. من نیز یک انسان مانند دیگران هستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.