صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / غفور: پیشرفت ایران در لیگ ملت ها محسوس است
غفور: پیشرفت ایران در لیگ ملت ها محسوس است

غفور: پیشرفت ایران در لیگ ملت ها محسوس است

پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: در شیکاگو‌ بازی های سختی مقابل سه تیم قدرتمند جهان داریم که همگی برای صعود کردن بازی می کنند.

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از “ورزش سه”، شماره ۱۰ تیم ملی والیبال ایران که امید اصلی کولاکوویچ در پست پشت خط زن بود، در هفته دوم دچار مصدومیت جزیی شد اما به راهش با تیم ملی ادامه داد.

امیر غفور که تا پایان هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۸ به عنوان هشتمین بازیکن امتیازآور این مسابقات معرفی شده، در آستانه شروع بازی های هفته چهارم در آمریکا درباره وضعیت تیم ملی به صحبت پرداخت.

ملی پوش باتجربه والیبال ایران با اشاره به بازی های خوب تیم ملی در هفته سوم گفت: مقابل چین، برزیل و روسیه بازی های قابل قبولی داشته ایم و بعد از بازی با کانادا این هماهنگی کاملا در روند تیمی ایران محسوس است .

وی در مورد نتایج تیم ملی تا پایان هفته سوم اظهار داشت: شاید نتایج خیلی خوب نبود ، اما از نظر نوع بازی پیشرفت خوبی کردیم .

قطر پاسور تیم ملی در مورد بازی های هفته چهارم گفت: در شیکاگو‌ بازی های سختی مقابل سه تیم قدرتمند جهان داریم که همگی برای صعود کردن بازی می کنند و این موضوع کار را خیلی سخت می کند .

وی در مورد عملکرد خودش هم معتقد است: من سال قبل در لیگ جهانی با زانوی ورم کرده و مصدوم شرایط خوبی نداشتم ، اما امسال همه چیز برایم خوب بود و امیدوارم بتوانم کمی به تیم ملی کنم تا نتایج بهتر از پارسال بگیریم .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.