صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پاسخ عبادی پور به منتقدان تیم ملی والیبال
پاسخ عبادی پور به منتقدان تیم ملی والیبال

در یک سال اخیر فقط 3 روز استراحت داشتم!

پاسخ عبادی پور به منتقدان تیم ملی والیبال

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: بد نیست منتقدان به عملکردِ من و همبازیانم، ما را بیشتر درک کنند.

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از “ورزش سه”، لژیونر والیبال ایران که سال درخشانی را در پلاس لیگا پشت سر گذاشته است، منتقدان تیم ملی را به صبوری بیشتر دعوت کرد و از آنان خواست تا مسابقات قهرمانی جهان صبر کنند .

شاید به واسطه درخشش میلاد عبادی پور در ترکیب اسکرا بلهاتوف انتظار بیشتری از او می رفت، اما نمایش نه چندان مطلوب این بازیکن در برخی از مسابقات باعث انتقاداتی شده است. با این حال شماره ۲ تیم ملی والیبال ایران معتقد است وضعیت این تیم هر روز بهتر خواهد شد.

میلاد عبادی پور با بیان اینکه سال گذشته هم در همین مقطع انتقادات زیادی به نتایج تیم ملی در لیگ جهانی می شد، گفت: دیدید که تیم ملی بلافاصله با نتایج خوب در جام قهرمانان قاره ها شگفتی ساز شد و برای نخستین بار در دنیا مدال گرفت .

وی در مورد عملکردش در لیگ ملت ها تا اینجای کار گفت: من از سال گذشته تا امروز تنها سه روز استراحت داشتم و در تمامی این مدت از مسابقات لیگ جهانی در مسابقات انتخابی جهان در اردبیل شرکت کردم و بعد جام قهرمانان و سپس راهی لهستان شدم. بعد از یک استراحت سه روزه به تمرینات تیم ملی پیوستم و واقعا خسته ام. بد نیست منتقدان به عملکردِ من و همبازیانم، ما را بیشتر درک کنند .

لژیونر والیبال ایران در مورد حضور جوانان در تیم ملی هم گفت: جوان ها نیاز به زمان و توجه و مراقبت بیشتری دارند. خود من در سایه توجه باشگاه کاله به اینجا رسیده ام و آنها هم مطمئنا با توجه ای که به آنان می شود رشد خواهند کرد . الان تیم ملی نزدیک به ۵ تا ۶ جوان دارد که آنها با بازی تدریجی جایگاه خود را پیدا خواهند کرد .

عبادی پور بازی های هفته چهارم در شیکاگو را سخت خواند و گفت: آمریکا ، صربستان و لهستان امسال جزو مدعیان قهرمانی هستند و ما هم تیم خوبی هستیم که همواره حرف های زیادی در مقابل آنها برای گفتن داشتیم .

وی لژیونر شدن تعدادی از همبازیانش به هر دلیلی که صورت گرفته باشد را عاملی به سود خودشان و آینده والیبال خواند.

بهترین دریافت کننده جام قهرمانان در سال ۲۰۱۷ در مورد ادامه حضورش در پلاس لیگا و نرفتن به سایر لیگ های اروپا گفت: من با اسکرا بلهاتوف قرارداد دوساله داشتم و ضمن آنکه پلاس لیگا می تواند سکوی پرتاب خوبی برای لیگ های معتبرتر باشد .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.