صفحه اصلی / استان ها / گیلان / کمک یک میلیارد تومانی نیکوکاران گیلانی به ایتام

کمک یک میلیارد تومانی نیکوکاران گیلانی به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان، گفت: حامیان و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان حدودیک میلیارد تومان به‌صورت نقدی به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردندکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز،«محمدرضا جوادزاده»، با قدردانی از کمک‌های مردم نوع‌دوست استان به ایتام و فرزندان محسنین گفت: ‌مشکلاتی مانند مسکن،‌ پوشاک،‌ تغذیه،‌ مسائل آموزشی و بهداشتی از جمله مواردی است که اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه ایتام و فرزندان محسنین در آن به‌شدت نیازمند مساعدت دستگاه‌ها و خیران هستند.

وی بابیان این‌که هم‌اکنون ۵۰۰۰ یتیم و ۷۰۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، افزود:  ۲۸ هزار نیکوکار حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را به عهده‌ دارند که کمک‌های خود را به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به ‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

جوادزاده با اشاره به افزایش ۴۵درصدی کمک‌های نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه ضیافت الهی سه هزار و ۲۵۵نیکوکار ، حامی ۱۸۰۰ یتیم و ۱۵۰۰ فرزند محسنین شدند و این در حالی است که ۲۰۰۰ نفر از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی هستند که خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰هزار تومان درماه از آن‌ها حمایت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان افزود: حامیان و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان حدود یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی برپایی صد سفره افطاری با مشارکت خیران در استان، توزیع ۱۳۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان، اهداء ۱۵۰۰ سبد غذایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و یادآور شد: اجرای۱۷۴ مورد طرح مفتاح الجنه، اجرای برنامه شوق دیدار و ملاقات گروهی و انفرادی ۱۰۰۰ نفر از حامیان با ایتام از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.