صفحه اصلی / استان ها / گیلان / اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پروژه‌های اشتغالزایی ماسال
اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پروژه‌های اشتغالزایی ماسال

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پروژه‌های اشتغالزایی ماسال

فرماندار ماسال از اعطای 10 میلیارد و 920 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزا به 65 طرح اشتغالزای شهرستان در سال جاری خبر داد.

ماسال

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمد جواد عامر» در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان این‌که ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی در شهرستان به ویژه در بخش گردشگری وجود دارد، افزود: امسال ۶۵ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در قالب طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شدند.

رئیس کرگروه اشتغال شهرستان ماسال، بوم‌گردی و گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بسیار تأثیرگذار جهت توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای  پذیرایی از میهمانان که هم دین و هم در ادبیات ما بسیار بر آن تأکید شده است، البته انتقادها و گله‌هایی نیز در زمینه رفتارهای سوء برخی گردشگران وجود دارد که این یک مشکل فرهنگی است و باید راهکارهای مناسب فرهنگی برای آن در نظر گرفته شود.

عامر با تشکر از ادارات ذی‌ربط در زمینه اجرای طرح بوم‌گردی، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۷۵ درصد سهمیه شهرستان در زمینه طرح بوم‌گردی محقق شده است و امیدواریم با پیگیری ادارات مربوطه، روند اداری سیر پرونده‌های بوم‌گردی نیز به زودی تکمیل شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های مشترک صورت پذیرفته با همراهی نماینده شهرستان برای سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در شهرستان، یادآور شد: با توجه به رایزنی‌های پیشین امیدواریم، تحولی در میزان درآمد مردم شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.