صفحه اصلی / استان ها / البرز / لزوم تغییر سیاست‌های وارداتی کشور
لزوم تغییر سیاست‌های وارداتی کشور

رییس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد:

لزوم تغییر سیاست‌های وارداتی کشور

رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: با توجه به شرایط امروز کشور لزوم تغییر در سیاست‌های وارداتی بیش از پیش احساس می‌شود چون واردات کالا نتیجه‌ای جز انزوای تولیدکنندگان، وابستگی بیشتر و خروج سرمایه ندارد.

صادرات

رحیم بنا مولایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: صادرات کالا و محصولات مختلف امروز به عنوان یکی از مهمترین راه‌های دست‌یابی به توسعه اقتصادی مطرح است.

 وی ادامه داد: با نگاهی به وضعیت غول‌های اقتصادی دنیا می‌توان دریافت که این کشورها بیش از اینکه به واردات تکیه کنند به دنبال باز کردن جایی برای کوچکترین محصولات خود در بازارهای جهانی هستند.

 وی افزود: بدون شک با رونق صادرات شاهد افزایش ارزآوری و افزایش سرمایه درگردش تولیدکنندگان هستیم که این امر نتیجه‌ای جز تلاش برای تولید کالای با کیفیت ندارد.

این مسئول به ظرفیت های البرز در بحث صادرات اشاره کرد و گفت: سالانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار کالا و محصولات مختلف از البرز صادر می‌شود.

بنا مولایی ابراز کرد: بدون شک ظرفیت صادراتی البرز بیش از این رقم است و برای به فعلیت رساندن این ظرفیت باید هم دولت و هم بخش خصوصی تعامل و همسویی بیشتری داشته باشند. باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان اقدامات لازم برای رفع موانع توسعه صادرات استان صورت بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.