صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث می‌شود

دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری از هفته آتی با کمک خیرین در شهرستان بروجن آغار خواهد شد.

صعود تیم کوهنوردی ایسنا به بام ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، حمید کریمی اظهار کرد: دومین خانه کوهنوردی استان با کمک خیرین و به منظور توسعه ورزش همگانی همچون کوهپیمایی در شهرستان بروجن احداث می‌شود و امروز تحویل نهایی زمین برای احداث سالن سنگنوردی آن انجام شد.
وی افزود: خانه کوهنود بروجن در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع در یک طبقه احداث می‌شود و اجرای فاز نخست آن با زیربنای ۱۰۰۰ متر که شامل سالن صخره‌نوردی است در هفته آینده آغاز و پیش‌بینی می‌شود فاز دوم آن نیز که شامل سالن رختکن، خوابگاه و سالن کلاس‌های آموزشی است تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود.
کریمی خاطرنشان کرد: این خانه برای اسکان کوهنوردان و مربیان ورزشی، تشکیل کلاس‌های آموزشی کوهنوردی و جلسات هفتگی گروه‌های کوهنوردی مورد استفاده همه افراد و گروه‎های کوهنوردی قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان یادآور شد: فاز نخست این خانه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و با مساعدت خیران استانی در هفته آتی در مجموعه ورزشی تختی بروجن خاکبرداری می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.