صفحه اصلی / استان ها / قم / پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم
پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم

پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: در جهت رفع موانع، بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان قم پرداخت شد.

واحد تولیدی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات فرمانداری قم با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید و اشتغال در قم عنوان کرد: بسیاری از واحدها درگیر مشکلات مالی هستند که در این‌باره حمایت بانک‌ها می‌توانند بخش زیادی از مشکلات را رفع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: در جهت رفع موانع، بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان قم پرداخت شد.

غضنفری خاطرنشان کرد: تعامل بانک‌ها و مسئولان راهگشای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در قم است.

وی اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم در توسعه صنعت، ایجاد شهرک‌های صنعتی است که در این خصوص نباید تغییر کاربری در این شهرک ها ایجاد شود و این ظرفیت های مهم از بین رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: در حوزه کشاورزی نیز اقدامات خوبی به ثمر نشسته است اما باید این اقدامات توسعه یابد.

وی گفت: تصمیمات درست مسئولان و پرهیز از سلیقه ای برخورد کردن و مشارکت در توسعه زیرساختها نوید بخش حل مشکلات تولید است، باید فعالیت مسئولان به گونه ای باشد که ظرفیت های تولید و اشتغال حفظ شود و اگر واحدی درگیر این موانع است، به زودی به چرخه تولید باز گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون بدهی‌های زیر یک میلیارد تومان با حمایت های ویژه می توانند به چرخه تولید بازگردند و باید برای رونق تولید از تسهیلات مناسب برخوردار باشند، بانک‌ها جزیی از پیکره نظام هستند و باید به دستورالعمل‌ها و ابلاغیه ها پایبند باشند.

وی عنوان کرد: فرصت‌های شغلی خوبی در احیای واحدهای صنعتی و تولیدی در قم وجود دارد که نباید از آن غفلت کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.