صفحه اصلی / اصناف / قیمت مسکن حباب دارد
قیمت مسکن حباب دارد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران

قیمت مسکن حباب دارد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: قیمت واحدهای مسکونی که در برخی مناطق اعلام می شود، واقعی نیست و قیمت مسکن در حال حاضر حباب دارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: قیمت واحدهای مسکونی که در برخی مناطق اعلام می شود، واقعی نیست و قیمت مسکن در حال حاضر حباب دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ؛ مصطفی قلی خسروی افزود: مولفه های دیگری مانند ارز، سکه، طلا و بورس در قیمت مسکن تاثیرگذار هستند و درصدد تلاش برای واقعی کردن قیمت املاک هستیم و با قیمت های نجومی مخالفیم. وی تصریح کرد: اگر قیمت مسکن افزایش یابد، قدرت خرید مردم کاهش می یابد و‌ بازار مسکن کساد می شود ؛ به همین دلیل تلاش مشاوران املاک بر افزایش نیافتن قیمت مسکن است. قلی خسروی بیان کرد: هر کشوری برای کنترل بازار مسکن و اجاره اقدام به ساخت مسکن و اجاره دادن به خانه اولی ها می کند و‌ ما هم باید برنامه ای در این زمینه داشته باشیم. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران ادامه داد: مردم باید در زمان عقد قرارداد حواسشان را جمع کنند و هیچ مشاور املاکی بعد از عقد قرارداد حق نگه داشتن قرارداد را ندارد و باید نسخه اصلی قرارداد دست خریدار و فروشنده باشد. وی افزود: باتوجه به اینکه اکنون در آستانه زمان نقل و انتقالات هستیم، افرادی که از سایت ها اقدام به خرید و یا اجاره ملک می کنند، باید حواسشان را جمع کنند و حتما از مشاوران املاک مشاوره بخواهند.

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.