صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / اصفهان در یک هفته گذشته قطعی آب نداشت
اصفهان در یک هفته گذشته قطعی آب نداشت

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

اصفهان در یک هفته گذشته قطعی آب نداشت

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شاهد تعادل در توزیع آب اصفهان هستیم، گفت: در حال حاضر در کلانشهر اصفهان به خصوص طی یک هفته اخیر، هیچ منطقه ای با قطعی آب مواجه نشده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی اکبر بنی طبا در خصوص گلایه اهالی مردم منطقه ملک شهر اصفهان از افت شدید فشار و قطعی آب، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته با توجه به افزایش سهمیه تخصصی آب شرب از حوضه زاینده رود به تصفیه خانه باباشیخ علی، اصفهان دیگر مشکل کمبود آب نداشته و تماس های مردم به سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در کلانشهر اصفهان به خصوص طی یک هفته اخیر، هیچ منطقه ای با قطعی آب مواجه نشده است، تصریح کرد: پیش از این سهمیه تخصیصی آب شرب به تصفیه خانه باباشیخ علی در نوسان و حتی به مرز ۶ متر مکعب رسیده بود، در حالیکه امروز به طور متوسط به ۸ تا ۸٫۵ متر مکعب افزایش یافته است.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان افزود: در حال حاضر کمبود آبی در تصفیه خانه باباشیخعلی نداریم و شاهد تعادل در  توزیع آب اصفهان هستیم.

وی در خصوص دلیل افزایش سهمیه تخصیصی آب شرب به تصفیه خانه بابا شیخ علی، اظهار کرد: به دلیل وجود بارش های قابل توجه اردیبهشت ماه، خوشبختانه شرایط نگران کننده ذخیره سد زاینده رود اندکی بهبود یافت و در نهایت با همکاری مدیریت استان، سهم آب تخصیصی به تصفیه خانه باباشیخ علی تا حدود ۲ متر مکعب افزایش یافت.

بنی طبا با بیان اینکه در حال حاضر میزان توزیع آب در مناطق مختلف اصفهان تقریبا یکسان است، گفت: اگر مورد قطعی آب در منطقه ای گزارش شود به دلیل وقوع حادثه ای بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.