صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / برای مقاومت مقابل تحریم‌های آمریکا، تضمین‌های لازم برای “برجام اروپایی” اخذ شود
برای مقاومت مقابل تحریم‌های آمریکا، تضمین‌های لازم برای “برجام اروپایی” اخذ شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برای مقاومت مقابل تحریم‌های آمریکا، تضمین‌های لازم برای “برجام اروپایی” اخذ شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با وجود فاصله برجام اروپایی با برجام اولیه، شروع اقدامات هسته‌ای مورد نظر رهبری انقلاب و اخذ تضمین‌های لازم اروپا برای مقاومت در برابر تحریم‌های آمریکا ضروری است.

محسن رضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن رضایی در ارتباط با دستور مقام معظم رهبری به سازمان انرژی اتمی مبنی بر افزایش سانتریفیوژها به ۱۹۰ هزار سو، گفت:دستورات رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی موجب شد که از اشتباه چهارم در سیاست خارجی جلوگیری شود و فعالیت‌ها در برجام اروپایی که جایگزین برجام قبلی شده است، تحرک بیشتری یابد.

وی با اشاره به تلاش اروپایی‌ها برای ادامهه حیات برجام، ادامه داد: خانم مرکل صدراعظم آلمان به تازگی گفته است برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران باید به آب و آتش زد. این سخن از دشواری مسیر اروپا در جایگزینی برجام جدید حکایت دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: با وجود فاصله برجام اروپایی با برجام اولیه، شروع اقدامات هسته‌ای مورد نظر رهبری انقلاب و اخذ تضمین‌های لازم اروپا برای مقاومت در برابر تحریم‌های آمریکا ضروری به شمار می‌آید. کار با اروپا مشروط به رعایت و اجرای این دو شرط چه برجام اروپایی موفق شود و چه مثل برجام قبلی کنار رود، سیاست درستی خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.