صفحه اصلی / استان ها / گیلان / انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان
انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان

انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان

با حکم وزیر ورزش و جوانان «مریم بخشی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور منصوب شد.

انتصاب.jpeg

به گزارش کسب و کار نیوز، با حکم دکتر سلطان‌فر، وزیر ورزش و جوانان «مریم بخشی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

در حکم دکتر سلطانی‌فر خطاب به مریم بخشی آمده است:

“با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.”

وزارت ورزش و جوانان، ۳۱ مدیر کل استانی دارد که در سه سطح تقسیم شده اند و استان گیلان در سطح یک استان‌های کشور قرار گرفته است.

گفتنی است؛ «مریم بخشی» ۳۷ ساله، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و در ۸ اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد؛ وی به مدت ۱۵ سال سمت‌های مدیریتی مختلفی در اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته که معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان و ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان از جمله آنهاست. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.