صفحه اصلی / فرهنگی / انتشار یک رمان و دو کتاب درباره مسیح و عرفان مسیحی
انتشار یک رمان و دو کتاب درباره مسیح و عرفان مسیحی

کتاب‌های «مسیح و آدم» و «درباره عرفان مسیحی»

انتشار یک رمان و دو کتاب درباره مسیح و عرفان مسیحی

رمان «درازکِش در ساعت خواب» نوشته زهرا شاهی به همراه ترجمه کتاب‌های «مسیح و آدم» و «درباره عرفان مسیحی» به تازگی راهی بازار شده‌ است.

رمان «درازکِش در ساعت خواب» نوشته زهرا شاهی به همراه ترجمه کتاب‌های «مسیح و آدم» و «درباره عرفان مسیحی» به تازگی راهی بازار شده‌ است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رمان «درازکِش در ساعت خواب» نوشته زهرا شاهی در ۱۶۷ صفحه با شمارگان ۷۷۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار تومان در انتشارات هیلا وابسته به گروه انتشاراتی ققنوس منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: چشم‌هایم را می‌بندم. صدای رجب‌پور می‌آید: «اینا کی‌ان استاد؟ چه‌ کاره‌ایم امشب؟»

صدایی که شبیه صدای همان بچه ریقوی کلاس آدمخوارهاست می‌گوید: «سلام آقا، من… کیفه رو…» دوست دارم چشم‌ باز کنم ببینم هنوز همه چیز مثل هفت‌سال پیش است. هنوز من به طرف خانه ندویده‌ام و هنوز کتایون مولایی را ندیده‌ام. یا چشم باز کنم ببینیم همه چیز مثل دیروز است. هنوز عکسشان را ندیده‌ام و دارم با کتایون خیلی معمولی زندگی می‌کنم. زندگی معمولی، رابطه معمولی، حرف‌های معمولی.. و من لابلای این همه معولی، خوشحالم.

همچنین کتاب «مسیح و آدم» (بشر و بشریت در باب پنجم رساله به رومیان) نوشته کارل برات با ترجمه محمد صبائی در ۹۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و بهای ۸۰۰۰ تومان در انتشارات ققنوس عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: برای یافتن ماهیت حقیقی و اصلی بشر نباید به آدم که همان بشر هبوط‌کرده است نگاه کنیم، بلکه باید به مسیح بنگریم که در او آن‌چه هبوط کرد از بین رفت و آن‌چه اصیل بود احیا گشت. ما باید با آن‌چه از مسیح می‌دانیم، معلومات خود از آدم را تصحیح و تفسیر کنیم، زیرا آدم تا آن‌جا بشر حقیقی است که بشریت اصیل مسیح را بازتاب دهد و ناظر به آن باشد.

دیگر کتاب نشر یادشده، کتاب «درباه عرفان مسیحی» (مقالاتی در باب مراقبه، شهود، عمل و نظر و…) نوشته مک گین، آلن میچل، اندرو لاوت، شارلوت ردلر و… است که با ترجمه محمد صبائی در ۲۱۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۵هزار تومان راهی بازار شده است.

در پشت جلد کتاب در معرفی آن آمده است: کتاب حاضر راهنمای مطالعه و پژوهش در بعضی از مهم‌ترین موضوعات و مسائل عرفان مسیحی است. مقالات کتاب به قلم نویسندگان صاحب‌نظر و همراه با کتاب‌شناسی غنی ‌نوشته شده و علاقه‌مندان و پژوهندگان حوزه عرفان مسیحی با مطالعه آن‌ها هم اطلاعاتی کلی و معتبر در این خصوص کسب می‌کنند و هم با منابع زیاد برای مطالعه و تحقیق بیشتر آشنا می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

با کمپین «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه» تعطیلات تابستانی را جذابتر کنید

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با پایان سال تحصیلی برنامه‌های ویژه غیر درسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.