صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده آستارا: دلیل اختلاف ما با رژیم اشغالگر صهیونیستی، ایدئولوژیک است
نماینده آستارا: دلیل اختلاف ما با رژیم اشغالگر صهیونیستی، ایدئولوژیک است

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

نماینده آستارا: دلیل اختلاف ما با رژیم اشغالگر صهیونیستی، ایدئولوژیک است

نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : رسانه های ما در مقابل بنگاه های خبری رژیم صهیونیستی قوی نیستند و باید تقویت شوند.

داداشی

به گزارش کسب و کار نیوز، ولی داداشی در جمع راهپیمایی کنندگان شیعه و سنی روزه دار و ولایتمدار بندر مرزی آستارا، اظهار کرد: دلیل اختلاف ما با رژیم اشغالگر صهیونیستی، ایدئولوژیک است.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران، کلیه دیدگاه های سیاسی در این زمینه با هم اتفاق نظر دارند، ادامه داد: دفاع از خط مقاومت در کشور ، در مقابل این رژیم نژادپرست، فارغ از کلیه دیدگاه های سیاسی می باشد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن همیشه برای مسلمانان برنامه ریزی کرده است، افزود: آنها با این برنامه ها می خواهند به نقطه هدف خود برسند.

داداشی با اشاره به اینکه باید تاریخ ننگین سازمان ملل در تصویب تأسیس کشور مستقل اسرائیل مطالعه شود، خاطرنشان کرد: تنها کشوری که به معنای واقعی در مقابل این رژیم غاصب ایستاده ، جمهوری اسلامی ایران است و همه کشورهای آزادی خواه جهان تابع بیانات و آرمان های امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد ، اتفاقات ناگواری در جهان می افتاد ، توضیح داد: بنگاه های خبری جهان در دست رژیم صهیونیستی است و آنها هرگونه که می خواهند از این ظرفیت بهره برداری می کنند.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رسانه های ما در مقابل بنگاه های خبری رژیم صهیونیستی قوی نیستند و باید تقویت شوند.

وی تصریح کرد : ما باید کلیه تحرکات رسانه ای آنها را تحلیل کنیم و در سطح بین المللی برخی از کشورها از جمله اردن و مصر که می توانند متحد ما باشند، وارد میدان کنیم و از ظرفیت های خوبی که دارند، علیه رژیم صهیونیستی بهره مند شویم.

داداشی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و نیروهای حزب اللهی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است، یادآور شد: آنها به این دلیل از سپاه هراس دارند که منافع ایدئولوژیک ، سیاسی و اقتصادی خود را در خطر می بینند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.