صفحه اصلی / استان ها / زنجان / مناطق شهری و روستایی ابهر از گزند سیل در امان نماندند
مناطق شهری و روستایی ابهر از گزند سیل در امان نماندند

مناطق شهری و روستایی ابهر از گزند سیل در امان نماندند

دبیر ستاد بحران ابهر گفت: بارش شدید باران و تگرگ موجب جاری شدن سیل در ابهر و وارد شدن خساراتی به برخی از روستاها و مناطق شهری این شهرستان شد .

سیلاب باغملک

سعید خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران در طی روزهای اخیر در ابهر، اظهار کرد: بارش شدید باران و تگرگ موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان ابهری به ویژه در خیابان ۱۷ شهریور و ۱۵ خرداد و اطراف خیابان ولیعصر شد .

وی با بیان اینکه سیل موجب آب‌گرفتگی ۴۰ خانه و تخریب دیوار مجتمع بهاران شد، تصریح کرد: سیل روزهای گذشته در ابهر همچنین بین ۱۰ تا ۳۰  درصد به ۷ ساختمان شد.

خلجی با اشاره به اینکه  در روستای پیرسقا نیز به دلیل سیل آب بند انحرافی روستا شکسته و به ۸ واحد مسکونی در این روستا آسیب وارد شد، عنوان کرد: از این تعداد ۳ واحد به علت کاه گلی بودن خسارت ۴۰ تا ۵۰ درصدی دیدند و در برخی از روستاها مانند آغور و دولت آباد نیز تگرگ موجب خسارت به زمین‌های زارعی و باغی شد .

این مسئول بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌های رگباری در روزهای آینده از همه هموطنان درخواست می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و سیلاب‌ها خودداری کنند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.