صفحه اصلی / استان ها / فارس / بعضی‌ها در درون کشور آنچه دشمن می‌خواهد می‌گویند
بعضی‌ها در درون کشور آنچه دشمن می‌خواهد می‌گویند

امام جمعه شیراز:

بعضی‌ها در درون کشور آنچه دشمن می‌خواهد می‌گویند

امام جمعه‌ی شیراز با بیان اینکه در درون کشور بعضی‌ها آنچه دشمن می‌خواهد را می‌گویند، به آیه‌ای از سوره‌ی منافقون اشاره و خاطرنشان کرد قرآن می‌فرماید عده‌ای درون ما هستند که می‌گویند کاری کنید تا مردم ناراضی و نسبت به نظام دلسرد شوند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در خطبه‌های نماز جمعه‌ی ۱۸ خرداد شیراز با قدردانی از  حضور گسترده و تاثیرگذار مردم شیراز، فارس و کشور در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز باید در خصوص نکته‌ای که در آغاز سال مقام معظم رهبری آن را یادآوری و برآن تاکید کردند، دقت و توجه کنیم.

او به نمازگزاران جمعه‌ی شیراز توصیه کرد که فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی را نصب‌العین خود قرار دهند و گفت: امروز آنچه مایه‌ی طمع استکبار جهانی شده، مشکلات اقتصادی است و ما باید در این زمینه تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به آیه‌ی ۲۱۷ سوره‌ی مبارکه‌ی بقره و با تاکید براینکه قرآن کریم تمام نقشه‌های دشمن را تشریح کرده و آنها را بر آب داده است، گفت: قرآن در این آیه می‌فرماید که مردم این کفار دائما با شما خواهند جنگید، بنابراین امید نداشته باشید که مذاکره‌ای بکنید و با مذاکره مشکلات حل بشود، این‌ها یک هدف دارند و آن برگرداندن شما از دینتان است.

امام جمعه‌ی شیراز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این خصوص مدام تاکید کرده‌اند که مسئله‌ی دشمن موضوع هسته‌ای و موشک و …نیست بلکه اسلام و دینداری ملت ایران است،‌گفت: اگر ملت ایران از دین دست بردارد هیچ چیز نخواهد داشت؛ اگر قرار است راه را ادامه بدهیم، قطعا سختی‌هایی را دارد و ما با همراهی این ملت با آنان می‌جنگیم تا زمانیکه قدرت ایران در ابعاد اقتصادی و نظامی نشان داده شود؛ قطعا آنان قادر نیستند با امت خاتم‌الانبیا(س) بجنگند. ما تا زمانیکه تابع قرآن باشیم از هر جهت قوی‌تر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از جنگ نظامی ناامید شده و اتاق جنگ را به خزانه‌داری آمریکا منتقل کرده است، گفت: در جنگ اقتصادی هم باید ایستاد و سختی را تحمل کرد تا پیروز شد؛ خطی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌ و ما را در آن خط صف‌آرائی کرده‌اند، حمایت از کالای ایرانی است.

او این افراد را بر اساس نص صریح قرآن کریم،‌منافق و نفوذی دشمن خواند و گفت: ما منتظر چه کسی هستیم، دیگران برایمان کاری انجام نخواهند داد، اگر خودمان از کالای ایرانی حمایت کنیم و بر این باور بیفزاییم، اگر پای اهداف انقلابی خودمان بایستیم، قطعا پیروز خواهیم بود.

امام جمعه‌ی شیراز با تصریح اینکه خزانه‌ی موردی ادعای آمریکا، در برابر خزانه‌ی الهی بال مگسی را می‌ماند، تاکید کرد که تا زمانیکه خداوند را پشتیبان خود بدانیم، در همه‌ی عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.

آیت‌الله دژکام در عین‌حال گفت: ممکن است ما خودمان با دلایلی که خالی از واقعیت هم نیست بدانیم کالای خارجی بهتر است؛ آنان در تکنولوژی ۲۰۰ سال از ما جلوتر هستند بنابراین طبیعی‌ست که کالای آنها بهتر باشد، اما این همه‌ی واقعیت نیست، گوشه‌ی دیگری از واقعیت اینست که اگر کالای آنان را بخریم، با دست خود تیشه به ریشه‌ی خودمان زده‌ایم، بنابراین باید تمام واقعیت‌ها را در نظر گرفت.

امام جمعه‌ی شیراز تصریح کرد که مردم باید در تمام طول سال حامی و خریدار کالای ایرانی باشند و از طرفی به تولید کنندگان نیز تاکید شود که در راستای ارتقاء کیفی تولیدات تلاش کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.