صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / نظام سلطه باید از ادعای حقوق بشری خود خجالت بکشد
نظام سلطه باید از ادعای حقوق بشری خود خجالت بکشد

آیت الله کاظم سپاسی آشتیانی:

نظام سلطه باید از ادعای حقوق بشری خود خجالت بکشد

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: شعار مرگ بر اشغالگری و کودک کشی رژیم پلید صهیونیستی، حذف شدنی نیست.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آیت الله کاظم سپاسی آشتیانی در اجتماع راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی امام علی (ع) ساوه عنوان کرد: حرص شدید قوم یهود به مادیات و دنیا موجب شده است که این قوم نژادپرست بنا بر نص صریح قرآن حریص ترین بشر دنیا باشند و برای بدست آوردن امکانات دنیا حاضرند کودک‌کشی کنند و شکم مادران باردار را پاره کنند تا به مطامع شخصی دنیوی خود دست یابند.

وی اظهار کرد: قرآن کریم وعده عذاب الهی به این قوم حریص داده است و جایگاه آنان در قعر جهنم است چرا که بویی از انسانیت نبرده‌اند و همواره به قتل عام انسان‌های بیگناه روی آورده‌اند.

وی تصریح کرد: نظام سلطه باید از ادعای حقوق بشر خجالت بکشد. آنهایی که ایران اسلامی را از داشتن علم هسته‌ای برحذر می‌دارند اما آمریکا و اسرائیل اگر سلاح هسته‌ای داشته باشند از نظر آنها اشکالی ندارد. آیا این حقوق بشر و عدالت است؟

سپاسی آشتیانی در ادامه با اشاره به جنایات و آدم کشی‌های صهیونیست‌ها در منطقه از پیمان شکنی این قوم جنایتکار و متجاوز به عنوان دیگر تاکیدات قرآن کریم تعبیر کرد و گفت: سران دولت آمریکا صهیونیست هستند و با حمایت این رژیم بر مسند می‌نشینند و وظیفه خود می‌دانند که از این رژیم غاصب حمایت کنند و با آنان پیمان می‌بندند.

وی با اشاره به نمونه‌ای از پیمان شکنی جبهه کفر در برجام گفت: رهبر معظم انقلاب در حین مذاکرات صراحتا اعلام کرد که به تعهد استکبار جهانی خوش بین نیستند و دنیا امروز روشن ضمیری ولی امر مسلمین را دید چرا که طرف مذاکره عهد شکن است و پای هیچ پیمان انسانی نمی‌ماند.

وی بر دشمنی شدید صهیونیست‌ها با مسلمانان تاکید کرد و گفت: منطق “نه غزه و نه لبنان” خلاف قرآن و اسلام است و باید جان خود را فدای اسلام و دفاع از مظلومان عالم کرد. شدیدترین دشمن اسلام بنا بر نص صریح قرآن، یهود است.

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به اظهارات نتانیاهو مبنی بر اعلام تحریم و تهدید همزمان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها معتقدند که باید به گونه‌ای ایران را تحریم و تهدید کرد تا این کشور وادار به امتیاز دهی شود اما مستکبران عالم کور خوانده اند و بدانند این حضور مردم نشان داد که ملت ایران نه با تهدید و نه با تحریم هیچگاه پای میز مذاکره حاضر نخواهد شد و تسلیم نمی‌شود.

وی گفت: اقتدار موشکی ایران موجب ناامنی صهیونیست‌ها شده است و رژیم اشغالگر قدس از این اقتدار هراس دارد چراکه نتانیاهو ضرب شصت موشکی ایران را دیده است.

سپاسی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص برجام و خطر جنگی که از سوی عده‌ای در کشور مطرح می‌شود، گفت: آن چیزی که خطر جنگ را از این کشور برداشته است برجام ناقص نیست، بلکه قدرت نظامی و حضور مردم در صحنه و دفاع ملت از نظام مدافع حقوق مستضعفین است.

وی تصریح کرد: دشمن، قدرت نظامی ایران را رصد کرده و می دانند اگر خطایی کنند پایگاههای آنان مورد حمله ایران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت: دشمن از تمام ابزارها و امکانات خود برای تداوم دشمنی خود استفاده می کند و به ادعای واهی خود به دنبال تغییر نظام و رفتار نظام اسلامی است اما بداند این مردم در دفاع از حاکمیت و نظام ولایت فقیه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و هرگونه اقدام مذبوحانه نظیر انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم کرده و این سرزمین مقدس را متعلق به همه مسلمانان می‌دانند.

سپاسی در ادامه صبر و تقوا را موجب خنثی کردن توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: آینده این ملت روشن است و برای پیروزی در برابر نظام سلطه به وحدت ملی، ترویج روحیه امید در جامعه و عملی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیاز داریم.

وی گفت: امام راحل و رهبری معظم انقلاب به ما آموخته اند، سرافرازی و عزت و دستیابی به استقلال، آزادی و عدالت در گرو استقامت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکاست و ایده ملت ایران همین است که اگر ایستادگی کنیم نصرت الهی نزدیک است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.