صفحه اصلی / استان ها / قم / آیت‌الله سعیدی: روز قدس، حرکت ریشه‌کن کننده‌ رژیم صهیونیستی است
آیت‌الله سعیدی: روز قدس، حرکت ریشه‌کن کننده‌ رژیم صهیونیستی است

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

آیت‌الله سعیدی: روز قدس، حرکت ریشه‌کن کننده‌ رژیم صهیونیستی است

امام جمعه قم عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که از نیل تا فرات را هدف داشت، امروز در مرزهای اشغالی خود حبس شده است و روز به روز به زوال نزدیک‌تر می شود.

راهپیمایی روز قدس - همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: حضور مردم در این مراسم سه نکته دارد؛ اول اینکه مردم بر اساس وظیفه شرعی، حکم امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضور پیدا می کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: نکته دوم اینست که معمولا هر ساله قبل از انجام این مراسم بزرگ حرکت یا حرفی از سوی استکبار جهانی خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی سر می زند که انگیزه مردم را بر انجام این وظیفه افزایش می دهد؛ امسال هم حرف های رئیس جمهور ابله آمریکا، حرکت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ظلم و جنایت جاری در غزه، انگیزه حضور را بیشتر کرده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: نکته سوم اینست که این مراسم، حرکت ریشه‌کن کننده رژیم صهیونیستی است، بنابراین مردم با امیدواری و تجربه ۴۰ ساله‌ که این حرکت هرچه پرشورتر باشد، رژیم صهیونیستی ضعیف تر می شود، حضور پیدا می کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که از نیل تا فرات را هدف داشت، امروز در مرزهای اشغالی خود حبس شده است و روز به روز به زوال نزدیک تر می شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.