صفحه اصلی / استان ها / همدان / بانوان نقش مهمی در تحولات سیاسی و اجتماعی دارند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علیمه خواهران همدان:

بانوان نقش مهمی در تحولات سیاسی و اجتماعی دارند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان درباره نقش بانوان در راهپیمایی روز قدس گفت: فرقی نمی‌کند زن باشیم یا مرد، هر کسی که قلبش برای نظام انقلاب اسلامی و این کشور می‌تپد، در هر سن و شغل و ظاهری باید در راهپیمایی روز قدس برای پیشبرد اهداف انقلاب شرکت کند.

«مریم جان جان» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که میوه انقلاب که اکنون به ثمر نشسته نتیجه مقاومت دوش به دوش زنان و مردان غیور انقلاب اسلامی است، خطاب به بانوان اظهار کرد: حضور زنان غیور این سرزمین در راهپیمایی‌های پیش از انقلاب و حرکت مبارزاتی آنها دوشادوش مردان در آن سال‌ها،ضامن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود، در دوران دفاع مقدس شما زنان غیور ایران اسلامی بودید که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها ساختید و خودتان در پشت خطوط جبهه و حتی در میدان های نبرد حق علیه باطل پا به پای مردان جنگیدید و ایثار و از خود گذشتگی خود را به اثبات رساندید.

وی با تأکید بر این‌که حضور چشمگیر، یکپارچه و فعال زنان در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی بسیار تأثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: اکنون جوانان به ویژه بانوان با حضور در راهپیمایی‌ها باید ادامه رو مسیر پدران و مادرانمان در راه انقلاب باشند.

جان جان با اشاره به این‌که حضور اقشار مختلف امت مسلمان در راهپیمایی روز قدس ضمن دلگرمی مردم فلسطین و تضعیف‌کننده روحیه دشمنان است، تصریح کرد: حضور زنان در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مادران فلسطینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زنان علاوه‌بر نقش مهم و پررنگی که در جامعه و تحولات سیاسی و اجتماعی دارند، وظیفه مهم تربیت فرزندان و رسیدگی به امور خانواده را هم عهده‌دار هستند و بدون نقش تعیین‌کننده آن‌ها در این حوزه، قطعاً نظام تعلیم و تربیت مغفول می‌ماند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.