صفحه اصلی / استان ها / فارس / احداث بزرگراه گلبهار زمینه ساز توسعه گردشگری در جنوب شیراز

احداث بزرگراه گلبهار زمینه ساز توسعه گردشگری در جنوب شیراز

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ساخت بزرگراه گلبهار در کنار رودخانه چنارراهدار را موجب اصلاح این رودخانه و تبدیل منطقه به یک محور گردشگری عنوان کرد .

 به گزارش کسب و کار نیوز  حسین آرگیو صبح پنجشنبه ۱۷ خرداد در حاشیه بازدید فرماندهان آجا از اراضی توسعه جنوب شیراز، با بیان اینکه بزرگراه گلبهار در جنوب رودخانه چنارراهدار در منطقه ۹ شهرداری شیراز ساخته می‌شود، گفت: طراحی این بزرگراه با نگاهی آینده نگرانه برای استفاده تمامی شهروندان خواهد بود‌.

وی این نگاه را در کنار ساخت بزرگراه، توسعه فضای سبز و بهره گیری شهروندان از ارتفاعات مناسب و امکانات تفرجگاهی آتی الاحداث در این منطقه از شیراز ارزیابی کرد‌.

معاون شهردار شیراز بر تعیین تکلیف اراضی ارتش و نیز حفظ یکپارچگی در این زمین‌ها در راستای بهره برداری راهبردی این نیرو تاکید کرد و افزود: ساخت بزرگراه گلبهار برای رونق جنوب شهر شیراز الزامی است‌.

وی با اشاره به ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی و بزرگراه مهدیه و اتصال به بزرگراه توسعه جنوب(گلبهار) با احداث تقاطع غیرهمسطح مهدیه-امیرکبیر گفت: این بزرگراه رینگ شهری را در جنوب شیراز تکمیل می‌کند‌.

مهندس آرگیو با بیان اینکه پروژه های شهرداری بر اساس طرح جامع و تفصیلی کلانشهر شیراز ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: هرگونه همکاری از سوی شهرداری شیراز برای توسعه‌ی این کلانشهر با ارتش و دیگر دستگاه‌های دخیل در مدیریت شهری انجام می‌شود.

براساس این گزارش، امیر سرتیپ ارجمندی، معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ جمشیدی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، در این بازدید حضور داشتند.

بزرگراه گلبهار که در جنوب شیراز اجرایی می‌شود، ۸ کیلومتر طول دارد و از اراضی ارتش عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.