صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کرم‌پور: امام (ره) به مردم ایمان داشت
کرم‌پور: امام (ره) به مردم ایمان داشت

کرم‌پور: امام (ره) به مردم ایمان داشت

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: امام(ره) با مسائل با صداقت، ‌اخلاق و شفافیت برخورد می‌کرد و به مردم ایمان داشت.

کوروش کرم‌پور

کوروش کرم‌پور حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با عواملی که منجر به رسیدن انقلاب امام خمینی به ۴۰ سالگی شده است، بیان کرد: از جمله این عوامل می‌توان به وجود مقام معظم رهبری اشاره کرد که با تصمیمات هوشمندانه خود که تا به امروز داشته‌اند انقلاب را به ۴۰ سالگی رسانده‌اند. در گام دوم نیز می‌توان به همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد همراهی مردم با نظام در یک مجموعه‌ای به نام ایمان و ایثار معنا پیدا کرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره اینکه چه ویژگی باعث شده تا شخصیت امام خمینی(ره) یک شخصیت کاریزماتیک باشد، بیان کرد: اخلاص، صداقت و شجاعت امام (ره) باعث شکل‌گیری شخصیت کاریزماتیک ایشان شد. از ویژگی‌های برجسته حضرت امام این بود که خود را بنده خدا می‌دانست و همواره پاسخگوی خدا در عمل بود. امام با مسائل با صداقت، ‌اخلاق و شفافیت برخورد می‌کرد به نوعی می‌توان گفت که امام از مردم بود و به مردم ایمان داشت و دلی آرام داشت.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس ادامه داد: امام (ره)تکلیف ما را روشن کرده است و فرموده در عمل و گفتار باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و مردم را دوست بداریم. مسئولین باید به تکلیف خود عمل کنند و همواره احساس کنند که در محضر خدا هستند.

کرم‌پور در پایان گفت: مهم‌ترین آرمان امام، زنده نگه داشتن اسلام بود. در بعضی از موارد موفقیت‌هایی حاصل شد اما در بعضی از جاها علیرغم تلاش‌هایی که صورت گرفت دشمنان اسلام این اجازه را ندادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.