صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / پیروی از امام خمینی(ره)به حرف و موضع‌گیری نیست
پیروی از امام خمینی(ره)به حرف و موضع‌گیری نیست

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پیروی از امام خمینی(ره)به حرف و موضع‌گیری نیست

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران اسلامی پیمان‌شکن نبوده و همچنان بر پیمان خود پایبند بوده و هست و نظام جمهوری اسلامی را با قدرت حفظ کرده‌اند.

حسین مظفر

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین مظفر ‌در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بندرعباس، با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای ما پیامبر زمانه بود و موسی‌ای بود عصابه‌دست در مقابل فرعونیان، تصریح کرد: وی رمق و انگیزه را به جامعه تزریق کرد و امت را از دست نمرودیان زمان نجات داد.

مظفر ادامه داد: از کلام امام خمینی(ره) سعادت حاصل می‌شد و صلابت و قدرت در برابر ظالمان و ستمگران از ویژگی‌های شاخص ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با دستان خالی پس از ۱۴ سال دوری از وطن، انقلاب اسلامی را رقم زد و همه را متعجب کرد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهالی بود که ایشان آن را درخت تنومندی کردند و اکنون مایه مباهات تمامی ایرانی‌هاست.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی داشت که تمامی بزرگان جهان به ستایش از ایشان پرداختند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) منشأ اقدامات بزرگی در ایران اسلامی شد، خاطرنشان کرد: احیای اسلام ناب و تجدید حیات اسلام از دستاوردهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

مظفر عنوان کرد: انقلاب اسلامی به نام خداوند، معنویت و انسانیت در ایران شکل گرفت و در حالی‌که در گذشته ایران نقطه سیاهی بود اما امروز در نقطه درخشان و نورانی در جغرافیاست.

وی با بیان اینکه تأسیس نظام اسلامی کار ساده‌ای نبود، اضافه کرد: درک درست امام خمینی(ره) از مردم سبب شد تا نظام جمهوریت را در کنار اسلامی قرار دهد.

مظفر با اشاره به اینکه امام راحل با این‌ همه دستاورد بزرگ و پشتوانه مردمی درگذشت اما طلوع خورشید دیگری سبب شد نقشه‌های دشمنان خنثی شود، افزود: مقام معظم رهبری خط و راه امام راحل را ادامه داد و جامعه بالندگی خود را استمرار بخشیده است.

وی نخستین وظیفه مردم را حراست از میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: حراست از ارزش‌های امام خمینی(ره) از مهم‌ترین وظایف ماست.

مظفر خاطرنشان کرد: پیروی از امام راحل به حرف و موضع‌گیری نیست بلکه به عمل و وفاداری به آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری امری واجب است، اظهار کرد: مدیریت زمان مقام معظم رهبری اگر سخت‌تر از زمان امام خمینی(ره) نیست کمتر هم نبوده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت و هنر بازتولید مفاهیم قرآنی و قدرت گفتمان سازی از مهم‌ترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با قدرت بسیج همگانی و مردمی، دشمن‌شناسی و قدرت امیدبخشی نظام جمهوری اسلامی را استوار نگاه داشته است.

مظفر گفت: اکنون زمان اختلاف نیست بلکه زمان وحدت و انسجام داخلی است، اصولگرا و اصلاح‌طلب باید در سایه همدلی به دنبال تقویت نظام جمهوری اسلامی باشند زیرا نیاز جامعه به وحدت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.